2021-03-13, 00:35
Medlem
Under torsdagen greps en man i 30-årsåldern i Nynäshamn misstänkt för grovt narkotikabrott. Han är nu anhållen men polisen är förtegen om detaljerna.

En man i 30-årsåldern greps i Nynäshamn i torsdags av polisen, misstänkt för grovt narkotikabrott. Mannen är hemmahörande på Gotland men är satt i förvar i Stockholm efter att han begärdes häktad under lördagen.

– Misstanken om brott mot narkotikastrafflagen gjorde att vi bestämde oss för att genomföra en husrannsakan i hans bostad här på Gotland, och efter det har han alltså begärts häktad för grovt narkotikabrott. Hur mycket eller vilken slags narkotika det rör sig om vill jag inte uttala mig om i dagsläget, säger Joakim Lundin vid polisen på Gotland.

Någon som vet mer?
Senast redigerad av slobodanmilosevic 2021-03-13 kl. 00:44.
Citera
2021-03-13, 01:13
Medlem
Jag har hört är att det rör sig om en man som utövar/har utövat idrott på en hög nivå. Osäker på om han ännu är aktiv i sitt idrottande men han har tidigare deltagit på flera island games. Grabben har troligtvis fått storhetsvansinne och vill tjäna lite snabba cash

Detta stämmer även in på att "mannen är tidigare känd av polisen" då det finns tidigare domar.
Citera
2021-03-15, 20:38
Medlem
Kalliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobberr
Jag har hört är att det rör sig om en man som utövar/har utövat idrott på en hög nivå. Osäker på om han ännu är aktiv i sitt idrottande men han har tidigare deltagit på flera island games. Grabben har troligtvis fått storhetsvansinne och vill tjäna lite snabba cash

Detta stämmer även in på att "mannen är tidigare känd av polisen" då det finns tidigare domar.

Man får ju inte kalla saker och ting vid sina rätta namn i detta samhälle längre, så...
Så, jag väver in frågan i bomull!

The Mannen...

Stötte tillverkaren vid skapandet av " The Mannen" på leveransproblem från underleverantören av viktiga delar för tillverkningen av "The Mannen"?

Vilket utöver göra honom funktionsoduglig IRL, även medförde att "The mannen" aldrig kunde konfas rätt?

Varför tilläts "The Mannen" att tillverkas och gå bananas mot samhället...

Tobberr, är det så man skall tolka det, sammanfatta det hela?

Det här med att "The Mannen" utvecklat ett storhetsvansinne, utveckla gärna, liksom det desperata behovet av cash....
Senast redigerad av Kallis 2021-03-15 kl. 20:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in