Citat:
Ursprungligen postat av
Persienne
Tror du alla läkare är lika intelligenta?

Jag har stött på några riktigt pantade läkare under årens lopp. Jag har stött på barnsliga läkare, läkare som varit riktiga vrak och suttit och bölat, läkare med en självbild som föga stämmer med verkligheten, läkare som varit fullständigt inkompetenta och odugliga att utöva yrket.
Studier verkar visa att vita har väsentligt högre IQ än svarta. Visste du inte det? Om vita har högre IQ än svarta läkare låter jag vara osagt. FBI har dock visat att den mest kriminella percentilen av vita är mindre kriminell än den mest laglydiga och rika percentilen av svarta. Något att fundera över kanske?
Källor tack. Har du den minsta lilla akademiska erfarenhet så vet du att utan källhänvisningar så kan du inte bevisa ett skit.
Citat:
Ursprungligen postat av
Persienne
De två sista meningarna är mina.
Menar du alltså att:
"Källor tack. Har du den minsta lilla akademiska erfarenhet så vet du att utan källhänvisningar så kan du inte bevisa ett skit."
Är dina?
I övrigt så har du haft otur med citatfunktionen? Jag undrar då även jag som är rasist enligt dagens definitioner (gillar upplysningen och meritokrati, tror att polisen skjuter individer, inte gruppmedlemmar = rasist)
reagerade på rasbiologin i ditt inlägg och tyckte den lät konstig.
Så du kan absolut vara likatänkande med storpungen!