2021-03-11, 15:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Med detta sagt så tycker jag det är rätt löjligt att vara ytlig som "vuxen". Nummer ett attraktionspunkt för min del är livsglädje och nyfikenhet. Hellre en tjej med humor och några kilo för mycket än en torr bimbo. Absolut att man kanske tänker till om det är en kraftigt överviktig/underviktig tjej då det ofta finns mer problem under ytan men i övrigt så är det skit samma för min del. Det finns ingenting mer avtändande för mig än någon med massa plastikingrepp, silikon och ansiktslyftning men attraktion är så klart subjektivt.

Självklart. Torra bimbosar går ju för tusan inte att prata med och ha något som helst utbyte av.

"Vad brukar du göra efter jobbet då?"
- Träna, handla, träffa kompisar typ.
"FA-AN vad roligt!"
Citera
2021-03-11, 16:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Självklart. Torra bimbosar går ju för tusan inte att prata med och ha något som helst utbyte av.

"Vad brukar du göra efter jobbet då?"
- Träna, handla, träffa kompisar typ.
"FA-AN vad roligt!"

Vad brukar du själv göra efter jobbet?
Citera
2021-03-11, 16:37
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Jag håller med dig till fullo, kvinnor i min ålder ser förjävliga ut.
År av energidryck, stress och överdriven solning har ju satt sina spår.
Personligheterna är heller inget jag brukar gilla, det är väl den gråtråkiga humorn och initiativlösheten jag främst syftar på.
Jag går inte igång på det alls.

Annie Lööf är lika gammal som mig, det ger mig rysningar...

.

Annie Lööf är inte vacker, hon är en narcissist av full kaliber.

Jag måste nog säga de flesta kvinnor i min ålder ser för jävligt slitna och fula ut, varenda en nästan har äckliga mammakroppar som kvinnor får när dom blir äldre, män håller sig ofta fräscha upp i ålder men kvinnor verkar falla ganska fort efter 30 års åldern, speciellt om de har skaffat ungar, då finns ingen återvändå, naturen har sagt sitt så att säga.

Jag lider inte av det för det är skönast vara singel och slippa alla problem kärringar drar med sig i ett förhållande
Citera
2021-03-11, 16:50
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Nästan alla kvinnor är intresserade av äldre män.
Det naturliga förhållandet är en äldre man med erfarenhet, pondus och resurser och en yngre kvinna med skönhet och fertilitet.
Agera bara som att det är helt normalt att ragga på yngre kvinnor så kommer det också vara helt normalt.

Nej nästan alla kvinnor är inte "intresserade av äldre män". De flesta väljer någon i sin egen ålder minus eller plus ett par år.
Citera
2021-03-11, 16:57
Medlem
Buffymyloves avatar
Det här med att kvinnor skulle förfalla och ruttna vid en viss ålder har ju blivit något av en flashbacksanning. Dels för att medelåldern här är relativt ung, och delvis för att många inte har en realistisk syn varken på sig själva eller omgivningen.

Kvinnor har i allmänhet större press på att hålla sig rynkfria och smala utan utrymme för att åldras. Detta gör att normalt åldrande hos kvinnor betraktas som något apart, oavsett om mannen själv har en del trivselkilon och flyende hårfäste.
Kvinnor har nog mer självinsikt än män om hur de faktiskt ser ut.

Ts; det är ju inte så mycket att be för, är du så kräsen så kommer du ju förbli i celibat.
Citera
2021-03-11, 18:56
Medlem
Du slutar helt enkelt att vara så oerhört ytlig. Är det någon slags porrskada du har? Om man tycker att _samtliga_ kvinnor i ens egen ålder är fula är det troligen något allvarligt fel på en.
Citera
2021-03-11, 19:11
Medlem
sfrges avatar
Kan inte TS lägga ut en bild på sig själv så alla får se vilket kap han är?
Citera
2021-03-11, 19:23
Medlem
Du måste få mer kontakt med individen.

Alltså du kan inte tänka på kvinnor som att du bara ska använda deras kroppar för sexuell tillfredsställelse. Du måste mer arbeta upp en kärlek.

Hur du kan göra det:

1. Tillbringa tid med henne.

2. Koncentrera dig på att acceptera henne.

3. Bli mindre kritisk se det positiva i henne.

4. Börja bidra i varandras liv.

5. Var nära henne och försök gilla både dig själv och henne mer.

Detta är en pågående process man gör framsteg genom att vilja. En del har det mycket lättare för sig och älskar varandra nästan omedelbar och intensivt ,där gäller det mer att ha kvar den känslan och eventuellt utveckla den åt något håll ,men inte till det sämre.
Citera
2021-03-11, 19:36
Medlem
neuron-drones avatar
Annie har hästansikte, det som alla killar tycker är snyggt. De har starka, manliga drag. Själv är jag förvånad att det är idealet. För en tjej med runt ansikte och svagare drag ser både yngre ut och mindre manlig. Men sådana tjejer gillar ingen.
Citera
2021-03-11, 19:43
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edgeslammer
Du slutar helt enkelt att vara så oerhört ytlig. Är det någon slags porrskada du har? Om man tycker att _samtliga_ kvinnor i ens egen ålder är fula är det troligen något allvarligt fel på en.
Om TS bara vill knulla så är det ju förståeligt att ingen räcker till. Inte många som når upp till glansdagarna för Sarah Young, Christy Canyon, Seka, Tori Wells m.fl.

Kvinnor idag ser sämre ut än förr. Samma gäller män.
Citera
2021-03-11, 20:13
Medlem
Thraxxs avatar
Menar du kvinnor rent allmänt eller bara Svenska? Finns många andra etniska grupper vars kvinnor kan vara 40+ men ser ut som en 16 åring. Så du får testa lite andra grupper än svenska helt enkelt.
Citera
2021-03-11, 20:34
Medlem
Blir lättare att komma med tips om man vet vilken ålder det gäller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in