2021-03-12, 21:15
Medlem
RobbanUCs avatar
Ett utmärkt sätt på vilket dessa kvinnor signalerar till hanar med högre IQ att de inte behöver bemöda sig med en närmare inspektion, och inte injektion heller.
Bara att ignorera.
Citera
2021-03-12, 22:34
Medlem
Ser ut som deras föräldrar är uppfödda i Tjernobyl och är syskon. Dottern är resultatet. Så fult tkr jag förstorade läppar är
Citera
2021-03-13, 16:26
Medlem
Håller med. Naturligt är finast!
Men varför bry sig om vad andra gör?
Citera
2022-09-22, 09:54
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Det där handlar om en missuppfattning i perceptionen hos dessa.
Dom ser något helt annat i sin spegelbild än vad omgivningen gör.

Det finns forskning på att vi upplever oss som snyggare än vad vi faktiskt är.

https://www.svtplay.se/video/2976153...-av-oss-sjalva

Kan tänka mig att detta är ännu mer påtagligt hos personer med låg mental kapacitet och dålig självinsikt, förklarar att det nästan uteslutande handlar om wt-kvinnor som förstorar läpparna
Citera
2022-09-22, 09:57
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exotiskatjejen
Håller med. Naturligt är finast!
Men varför bry sig om vad andra gör?

Det ser äckligt ut, jag vill kunna gå på stan utan att se massa undermänniskor med ett babianarsle i ansiktet
Citera
2022-09-22, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nassa
Men undrar om det bara är dom själva som tycker det är fint?

Jag hade aldrig velat vara tsm med en sån tjej.

Men i stort sätt alla andra "skönhetsoperationer" kan bli snyggt.

Nej, det är sexigt och snyggt tkr jag. Fylliga läppar är ett tecken på ungdomlighet och det är attraktivt. Så länge fillers är gjort på ett snyggt sätt så det ser naturligt ut så är det attraktivt.
Citera
2022-09-22, 09:58
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av defunct
Förstorade läppar är vedervärdigt fult. Ser ofta väldigt onaturligt ut och det blir dessutom värre med åren. Vem kom på denna idiotiska idé?

Har märkt att det ofta är bimbo-brudar som fixar det. Gärna med päls, högklackat och en liten chihuahua i Gucci-väskan.

Ja vaddå, är det bra sex så vem bryr sig??

A great fuck is a great fuck
Citera
2022-09-22, 10:14
Medlem
Anknäbbar är inget som tilltalar mig. Försämrar definitivt utseendet på tjejerna.
Att lägga pengar på något så förfulande förstår jag inte.
Naturliga läppar är att föredra.
Citera
2022-09-22, 10:38
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Varifrån kommer det här idiotiska skönhetsidealet från början? Vem är förebilden?

Angelina Jolie?
Citera
2022-09-22, 12:16
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rytari
Kan tänka mig att detta är ännu mer påtagligt hos personer med låg mental kapacitet och dålig självinsikt, förklarar att det nästan uteslutande handlar om wt-kvinnor som förstorar läpparna

Oh ja, det är ett lågvattenmärke, värre än en tribal i svanken.
Citera
2022-09-22, 16:49
Medlem
Slår vad om att alla ni som hatar på fillers här bara har tittat på groteska, misslyckade ingrepp. Är fillers gjorda snyggt så syns det inte att läpparna är fyllda, utan det ser ut som fylliga, naturligt stora läppar och det är assexigt.
Citera
2022-09-22, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Slår vad om att alla ni som hatar på fillers här bara har tittat på groteska, misslyckade ingrepp. Är fillers gjorda snyggt så syns det inte att läpparna är fyllda, utan det ser ut som fylliga, naturligt stora läppar och det är assexigt.

Fyller man sina läppar med massa skit, så är det ofta någon form av psykstörning med i bakgrunden. Man måste vara mentalt efterbliven om man väljer att misshandla sin kropp på detta sätt och dessutom inbilla sig själv att detta är snyggt.

Snyggt, är allt som är naturligt. Små eller stora läppar. Spelar ingen roll. Psykfallen som gör operationer är tragiska varelser som evolutionen kommer att radera ut ur historien i sinom tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in