2022-09-22, 17:02
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jr.Soprano
Ja det ser rätt skabbigt ut, men det är lite som tatueringar, korkade människor märker sig själva och på så sätt förstår intelligenta människor vilka man ska undvika. Så på ett sätt är det bra att de skaffar ballongläppar då man endast behöver göra en okulär inspektion för att se vem som är korkad.
Nu var det förvisso ett tag sedan denna kommentar postades men den har åldrats väl och stämmer allt bättre in i tidens gång.
Citera
2022-09-22, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Fyller man sina läppar med massa skit, så är det ofta någon form av psykstörning med i bakgrunden. Man måste vara mentalt efterbliven om man väljer att misshandla sin kropp på detta sätt och dessutom inbilla sig själv att detta är snyggt.

Snyggt, är allt som är naturligt. Små eller stora läppar. Spelar ingen roll. Psykfallen som gör operationer är tragiska varelser som evolutionen kommer att radera ut ur historien i sinom tid.

Jag tror du är avundsjuk på tjejer som har sexigare läppar än du och får mer uppmärksamhet Som sagt, är fillers proffsigt gjort så syns det inte, utan ser bara ut som naturligt snygga och fylliga läppar.
Ibland kan naturen behöva lite hjälp på traven. Tjejer som har oproportionerligt små läppar, bröst eller rumpa ser bättre ut om man pumpar i lite fillers, ser kvinnligare ut.
Senast redigerad av Orwald 2022-09-22 kl. 17:17.
Citera
2022-09-23, 15:48
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Slår vad om att alla ni som hatar på fillers här bara har tittat på groteska, misslyckade ingrepp. Är fillers gjorda snyggt så syns det inte att läpparna är fyllda, utan det ser ut som fylliga, naturligt stora läppar och det är assexigt.

Om man från början hade oproportionerligt små läppar kan jag se att det kanske skulle se mindre obehagligt ut, allt handlar om proportioner till övriga ansiktet.
Har man inte vanskapta läppar så behöver man inte fillers, det tyder bara på att kvinnan har dålig smak
Senast redigerad av rytari 2022-09-23 kl. 15:52.
Citera
2022-10-02, 16:26
Medlem
svengörans avatar
Förstorade läppar är hemskt fult men det är min egen åsikt
Tejejerna ser ut som ankor med dom där läpparna
Citera
2022-10-02, 16:52
Medlem
Eftersom läppar blir tunnare med åldern förknippas det med ungdom och sexighet. Av de man uppfattar som "naturligt vackra" kan många ha fyllt på lite, men lagom och diskret. De man lägger märke till har gjort för mycket.
Varför gör vissa för mycket? Gissningsvis blir de fartblinda - de vänjer sig med vad de har och vill ha mer. vissa har kanske fått förvrängda ideal då de jämför sig med andra som har för mycket.

Hörde något reportage (tror detta gällede England) att bland de rikaste gör man många ingrepp, men det ska vara diskret. Men i områden där vissa men inte alla har råd med ingrepp kunde det för en del t o m vara önskvärt att ingreppet syntes, som en statusmarkör (i den egna kretsen).

Såg tex (för några år sedan) i media att många i Iran sprang omkring ute med post-op bandage på näsan. Plastikoperationer är ju annars något de flesta försöker mörka, tar ledigt etc. Men då det kostar en del hade det blivit en statussymbol.
Citera
2022-10-02, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Eftersom läppar blir tunnare med åldern förknippas det med ungdom och sexighet. Av de man uppfattar som "naturligt vackra" kan många ha fyllt på lite, men lagom och diskret. De man lägger märke till har gjort för mycket.
Varför gör vissa för mycket? Gissningsvis blir de fartblinda - de vänjer sig med vad de har och vill ha mer. vissa har kanske fått förvrängda ideal då de jämför sig med andra som har för mycket.

Hörde något reportage (tror detta gällede England) att bland de rikaste gör man många ingrepp, men det ska vara diskret. Men i områden där vissa men inte alla har råd med ingrepp kunde det för en del t o m vara önskvärt att ingreppet syntes, som en statusmarkör (i den egna kretsen).

Såg tex (för några år sedan) i media att många i Iran sprang omkring ute med post-op bandage på näsan. Plastikoperationer är ju annars något de flesta försöker mörka, tar ledigt etc. Men då det kostar en del hade det blivit en statussymbol.

Exakt. Fylliga läppar och runda, fylliga kinder är klassiska tecken på ungdomlighet och fertilitet, det är drf alla kvinnor vill ha det.
Citera
2022-10-03, 16:54
Medlem
Cream-and-Cookies avatar
Jag fattar mig inte heller på ankläpparna… ser bedrövligt ut.
Citera
2022-10-03, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cream-and-Cookie
Jag fattar mig inte heller på ankläpparna… ser bedrövligt ut.

Håller helt med. Det är fult, vidrigt och avtändande.
Citera
2022-10-04, 07:14
Medlem
Cream-and-Cookies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theteacher
Håller helt med. Det är fult, vidrigt och avtändande.

Smått stört att man inte förstår det själv haha 😂
Citera
2022-10-04, 10:50
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Jag tror du är avundsjuk på tjejer som har sexigare läppar än du och får mer uppmärksamhet Som sagt, är fillers proffsigt gjort så syns det inte, utan ser bara ut som naturligt snygga och fylliga läppar.
Ibland kan naturen behöva lite hjälp på traven. Tjejer som har oproportionerligt små läppar, bröst eller rumpa ser bättre ut om man pumpar i lite fillers, ser kvinnligare ut.

Du har nog helt rätt här och problemet är ju när det ska överdrivas.

Tjänar skönhetsbranschen mer ju mer de skit de sprutar in och skiter i att de vanställer osäkra tjejer som inte kan säga nej månne?
Citera
2022-10-04, 10:53
Bannlyst
Citat:
Exakt. Fylliga läppar och runda, fylliga kinder är klassiska tecken på ungdomlighet och fertilitet, det är drf alla kvinnor vill ha det.
ja men det dom inte fattar är att plast inte är riktigt. det är fejk.
Citera
2022-10-04, 10:55
Medlem
BitterGammalGubbes avatar
Citat:
Nej, det är sexigt och snyggt tkr jag. Fylliga läppar är ett tecken på ungdomlighet och det är attraktivt. Så länge fillers är gjort på ett snyggt sätt så det ser naturligt ut så är det attraktivt.
I samma sekund som det syns att människan gjort fillers så blir hon ful som stryk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in