2021-03-26, 16:14
Medlem
Den som försöker tänka utanför sin box märker nu att det varken handlar om åldersskillnad, moral, sprit, rätt, fel, EA, GL eller vem som nu eller tidigare gjort vad. Tråden är nu ett slagfält där vi vill ha våra egna tankar bekräftade om den vi tror vi är. Feminazi eller Tom, Dick, Harvey W

Finns ju inte ens en doft av EA att reagera på och GL redan nedtryckt i kyrkans arkiv så det enda som finns är vad som finns i eget huvud samt brist på parfym, ok.

Som någon skrev så kommer det att dra ut på tiden men troligtvis inte dra ut förståelsen där vi bara är olika till slut och vill samma sak. Ser ingen vinnare då positionerna är så låsta och att q skall spela med handikapp är ovärdigt.

Passar väl bra inför helgen att skriva att Herrens vägar äro outgrundliga för de som vågar expandera och vara ärligare med sina motiv. Tills dess upp till kamp med ett snett leende åtminstone.
Citera
2021-03-26, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Var har jag nämnt våldtäkt? Lambertz står mig veterligen inte åtalad för någonting. Jag skrev att en gammal gubbe som kladdar på kvinnor när han dricker, och erkänner i en intervju att det är ett pinsamt beteende, ska hålla sig nykter i sällskap med kvinnor.
Ok men tråden handlar om en falsk våldtäktsanmälan, rikta lite sympati till personen som får sitt rykte förstört pga fenomenet.
Citera
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Fel, hon var inte i beroendeställning.
Du som verkar veta så väldigt mycket om detta, vad tror du orsaken var att hon anmälde GL för våldtäkt? Hade de det nice and cosy och så plötsligt fick hon en knäpp och anmälde honom? Knappast, va. Han dummade sig förmodligen.
Citera
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Inte olagligt, men eftersom han själv tyckte det var ”att kladda” och han gör det bara när berusningsmedel gör att spärrarna släpper, så borde han av självrespekt låta bli att dricka med kvinnor. Han erkände ju att det var pinsamt att prata om det.

Trots hans ålder och genom att han är medveten om att hans tafskladdande inte har uppskattats, har han fortsätt utan att reflektera Det tyder ytterligare på att han saknar omdöme och perspektiv och har svårigheter att ta till sig vad andra tycker.
Han kanske behöver en kontaktperson att prata med hur han ska bete sig i sociala situationer eller en god man..
Citera
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Var har jag nämnt våldtäkt? Lambertz står mig veterligen inte åtalad för någonting. Jag skrev att en gammal gubbe som kladdar på kvinnor när han dricker, och erkänner i en intervju att det är ett pinsamt beteende, ska hålla sig nykter i sällskap med kvinnor.

Då kanske du ska läsa om vad Lambertz skrev istället för att klippa ut på ett ohederligt sätt likt EA?

Lambertz sa att hans 20-tal kladdningar framförallt skett när han var ung och i 20- årsåldern.
Citera
2021-03-26, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WheelofFortune
Han verkar vara en äckelgubbe som är gubbsjuk. Sad. Many such cases.

När jag jobbade på rättspsyk med just våldtäktsmän och pedofiler så fanns det på kvinnodelen donnor som såg ut som Kingkong, var väl runt 50 och de flesta hade pojkvänner på 25-30 år. Vad kallar du en sådan sak?
Citera
2021-03-26, 16:17
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Du som verkar veta så väldigt mycket om detta, vad tror du orsaken var att hon anmälde GL för våldtäkt? Hade de det nice and cosy och så plötsligt fick hon en knäpp och anmälde henne? Knappast, va. Han dummade sig förmodligen.

Hon har gjort konstiga saker förut. Som:

Citat:
Plötsligt ser paret hur Lambertz-kvinnan kryper fram under sängen – med en stor kniv i handen. Förskräckta hör de kvinnan utbrista:

– Här ligger ni och myser, nu ska jag gå till köket och göra kaffe, sa Lambertz-kvinnan och gick ut i köket – fortfarande med kniven i handen.

https://stoppapressarna.se/svenskt/lambertz-kvinnan-var-knivbevapnad-under-sexakten
Citera
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Lambertz sa att hans 20-tal kladdningar framförallt skett när han var ung och i 20- årsåldern.
Sa han aldrig att kladdet hade skett när han var med E? Skitkul att det blossat upp i så fall.
Citera
Medlem
WheelofFortunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomaaa
Men hur ofta sker inte sånt därute tro? Tror du inte de flesta är på det sättet på nattklubbsbesök tex? Nej sluta tro att det går att kalla allt för våldtäkt, ni gör liksom inte de som utsätts på riktigt en tjänst. PKfeminazis måste bromsas in en aning.

Därför att kvinnor konstant upplever sexuella trakasserier, hot, osv. mer eller mindre konstant. Det är verkligen ett konstant helvete. Ja, invandrare är generellt sätt överrepresenterade, men det finns även vissa vanliga svenska män som beter sig på detta vis. I GL:s fall så utgör han en viss "typ" av man, som de flesta kvinnor stött på.

Många känner därför lukten av hans skit på lång väg. Det finns en viss typ av man, som är en gammal gubbe med mycket makt, som intalar sig att hans makt är "åtråvärd" för kvinnor, som tror så högt om sin egen sexuella åtråvärdhet att han kladdar och ironiskt sätt intalar sig att det uppskattas av kvinnan. När han egentligen våldför sig på en annan människa. Det kallades för gubbsjuk av en anledning tidigare.

Omständigheterna verkligen talar emot honom också. Särskilt att kvinnan var psykiskt ostabil och typ alkoholist.
Senast redigerad av WheelofFortune 2021-03-26 kl. 16:21.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StavjaBrott
GL borde vara tillräckligt gammal för att veta hur man ska uppföra sig. Han är ett j*vla gubbslem!

.. och det bekräftar han gärna genom att ställa upp på fler intervjuer där han verkligen framställer sig själv som just ett gubbslem. Snacka om dåligt omdöme och självinsikt.
https://www.expressen.se/tv/nyheter/lambertz-om-kritiken-uttryckte-mig-lite-for-hart/
Citera
2021-03-26, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Då kanske du ska läsa om vad Lambertz skrev istället för att klippa ut på ett ohederligt sätt likt EA?

Jag pratar om en intervju, inte något han själv skrivit. Om Lambertz kladdar när han är 70+ och borde vara mogen och dessutom har sjunkande testosteron är det ju värre än att han gjorde det när han var 20, omogen och full av hormoner.
Citera
2021-03-26, 16:20
Medlem
Motherships avatar
Frågor 2.0

Om vi bortser från alla de "personer" i tråden som försöker få tråden att spåra iväg åt alla möjliga håll så står vi ju inför ett antal intressanta frågor.

1. Vad har GL för bevis för sina påståenden i morse? Bloggen tänkte jag på, att tillvägagångssättet är liknande som i tidigare fall.

2. Vad kan EA tänkas röra upp för mer dy inför förtalsmålet som hon står inför? Är hennes trovärdighet så skadad att det inte går att reparera inför den rättegången?

3. Varför är EA bara anmäld för förtal i GL och PA-fallet, inte de andra?

4. Vem är väninnan som anmält?

5. Varför hade hon kontakt med sin ex.sambo, (enligt GL) på natten hos GL?

Fler intressanta frågor?
Senast redigerad av Mothership 2021-03-26 kl. 16:21. Anledning: stavning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in