2021-03-26, 16:07
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrkaramell
Och hur menar du att det skulle göra henne mindre trovärdig? Väldigt många kvinnor har blivit utsatt för sexuella övergrepp flera gånger och av flera olika män, det säger INGET om kvinnans trovärdighet. Menar du att man endast kan utsättas för ett brott en gång, eller endast av en gärningsman? Låter märkligt.

Vad tyder inte på att GL är en våldtäktsman är frågan? För det första kan vi prata statistik, det finns nämligen statistik som säger att falska anmälningar vid sexualbrott är lika (o)vanliga som vid andra typer av brott, alltså en ytterst liten del som ligger på ca 1-2 procent. Av statistiken att döma är det alltså mest troligt att han begått brottet han anklagas för.

För det andra antar jag att du varken har erfarenhet av att leva som kvinna eller varit utsatt själv, det räcker med att vara insatt och erfaren för att räkna ut detta med röven.

För det tredje säger hans beteende allt, han erkänner att han är kladdig, att han kan ha utsatt kvinnor för obehag, han skriker högt som andra manliga narcissister för att dom tror att dom kan manipulera alla att tro deras lögner. Vilket iof andra mögliga män gör, antagligen för att dessa män besitter samma kvinnosyn och beteende. Hela hans beteende skriker skyldig. Jag kan sätta min högra arm på att det här har skett och att han är en våldtäktsman.

Att han inte blir dömd betyder ingenting, 3 procent av alla anmälda våldtäkter leder till fällande dom. Om ingen blir dömd för att ha gjort inbrott i ditt hem, har du då inte haft inbrott?
Har Abbe blattelito inte mördat Annie för att han inte blev dömd?
Om du blivit misshandlad två gånger på stan av två olika män, är du då mindre trovärdig när du anmäler?

Mansidioti

Haha vilket jävla nonsens. Helt otroligt.

EA har ingen trovärdighet alls eftersom hon fejkat inspelningar tidigare och försökt göra det nu igen.
Det är allt vi behöver veta.

EA är en psykiskt sjuk häxa som förhoppningsvis spärras in under lååång tid, när GL och de 3 andra männen stämmer EA tillsammans för falsk tillvistelse.

Ser fram emot den dagen då detta caset kan utgöra en markör för övriga liknande fall då psykiskt sjuka kvinnor försöker frihetsberöva män med fittan. Förr i tiden hade vi bränt dem, nu kan vi förhoppningsvis fängsla dem.
Senast redigerad av Vaxad 2021-03-26 kl. 16:10.
Citera
2021-03-26, 16:08
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Fast hans nuvarande flickvän är ju i nästan samma ålder:

https://stoppapressarna.se/svenskt/hon-ar-goran-lambertz-nya-flickvan
https://stoppapressarna.se/svenskt/flickvannens-reaktion-pa-goran-lambertz-otrohet

Inse. Han är en riktig Alfa. Drar till sig tjejer i 30-35-års åldern.

Inse. Han är ingen Alfa - han är en gammal smutsig råtta! 🐀
Hade han ens tänkt tanken att kladda på mig så hade det vart hans sista kladdande, det vill jag lova!
Detta var inget hot, om någon missförstår - det är ett sant löfte!

Prisa Gud för riktiga mön ❤️ som värnar om sin kvinna. Jag är gift med en sådan och jag älskar honom djupt. Vi skulle aldrig göra varandra illa av den enkla anledningen att vi hyser respekt för varandra.
Citera
2021-03-26, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrkaramell
Och hur menar du att det skulle göra henne mindre trovärdig? Väldigt många kvinnor har blivit utsatt för sexuella övergrepp flera gånger och av flera olika män, det säger INGET om kvinnans trovärdighet. Menar du att man endast kan utsättas för ett brott en gång, eller endast av en gärningsman? Låter märkligt.

Vad tyder inte på att GL är en våldtäktsman är frågan? För det första kan vi prata statistik, det finns nämligen statistik som säger att falska anmälningar vid sexualbrott är lika (o)vanliga som vid andra typer av brott, alltså en ytterst liten del som ligger på ca 1-2 procent. Av statistiken att döma är det alltså mest troligt att han begått brottet han anklagas för.

För det andra antar jag att du varken har erfarenhet av att leva som kvinna eller varit utsatt själv, det räcker med att vara insatt och erfaren för att räkna ut detta med röven.

För det tredje säger hans beteende allt, han erkänner att han är kladdig, att han kan ha utsatt kvinnor för obehag, han skriker högt som andra manliga narcissister för att dom tror att dom kan manipulera alla att tro deras lögner. Vilket iof andra mögliga män gör, antagligen för att dessa män besitter samma kvinnosyn och beteende. Hela hans beteende skriker skyldig. Jag kan sätta min högra arm på att det här har skett och att han är en våldtäktsman.

Att han inte blir dömd betyder ingenting, 3 procent av alla anmälda våldtäkter leder till fällande dom. Om ingen blir dömd för att ha gjort inbrott i ditt hem, har du då inte haft inbrott?
Har Abbe blattelito inte mördat Annie för att han inte blev dömd?
Om du blivit misshandlad två gånger på stan av två olika män, är du då mindre trovärdig när du anmäler?

Mansidioti

Men att hon editerar bevis (ljudklipp), rensar sin mobil, tar bort sms etc. DET gör henne mindre trovärdig...
Citera
2021-03-26, 16:09
Medlem
Lambertz må vara en äcklig gubbe på många sätt och han kanske, kanske inte utnyttjade situationen. Vem vet! Frågan är om han våldtog henne eller inte som han anklagades för? Det är det enda relevanta
Citera
2021-03-26, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Varför anser du att kramar och självrespekt inte är förenligt, har du någon psykisk störning som gör dig skärrad för beröring?

Tråden handlar inte om mig och mina eventuella störningar. Lambertz skäms över sina kramar, är det månne han som har en störning?
Citera
2021-03-26, 16:10
Medlem
Citat:
Inte alls, lite kramar är inte olagligt.

Ofta tom uppskattat, charmigt, mysigt mm mm.
Tänk vad det kindpussas numer.
Citera
2021-03-26, 16:11
Medlem
Förvånansvärt många som verkar varit med vid tillfället eftersom de vet saker rättsstaten inte verkar veta, hur kommer det sig att ni inte vittnar då?

Händelsen kan ha hänt så som hon säger, rättsstaten har sagt att det inte handlar om en våldtäkt så enkelt är det med det. Se till händelserna och inte eget tyckande för det är rent livsfarligt i juridiska sammanhang att tycka och tänka utifrån egna erfarenheter och sådant, blir oftast en soppa man inte reder ut själv till slut. Hans ålder, titel med mera har ingen som helst bäring i argumentationen, han har väl rätt att ha sex med vem han vill när samtycke finns vilket rättsstaten sagt finns här då allt är nerlagt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Inte olagligt, men eftersom han själv tyckte det var ”att kladda” och han gör det bara när berusningsmedel gör att spärrarna släpper, så borde han av självrespekt låta bli att dricka med kvinnor. Han erkände ju att det var pinsamt att prata om det.
Men hur ofta sker inte sånt därute tro? Tror du inte de flesta är på det sättet på nattklubbsbesök tex? Nej sluta tro att det går att kalla allt för våldtäkt, ni gör liksom inte de som utsätts på riktigt en tjänst. PKfeminazis måste bromsas in en aning.
Citera
Medlem
WheelofFortunes avatar
Citat:
Om man lockar till sig betydligt yngre kvinnor så är man en alpha. Att du gråter över det förändrar inget.

Han verkar vara en äckelgubbe som är gubbsjuk. Sad. Many such cases.
Citera
2021-03-26, 16:13
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Inse. Han är ingen Alfa - han är en gammal smutsig råtta! 🐀
Hade han ens tänkt tanken att kladda på mig så hade det vart hans sista kladdande, det vill jag lova!
Detta var inget hot, om någon missförstår - det är ett sant löfte!

Bra med tuffa tjejer. Fortsätt så.

Däremot är EA kanske ännu tuffare. Hon kör med knivar. Stora knivar.

Citat:
Plötsligt ser paret hur Lambertz-kvinnan (=EA) kryper fram under sängen – med en stor kniv i handen. Förskräckta hör de kvinnan utbrista:

https://stoppapressarna.se/svenskt/lambertz-kvinnan-var-knivbevapnad-under-sexakten
Citera
2021-03-26, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomaaa
Men hur ofta sker inte sånt därute tro? Tror du inte de flesta är på det sättet på nattklubbsbesök tex? Nej sluta tro att det går att kalla allt för våldtäkt, ni gör liksom inte de som utsätts på riktigt en tjänst. PKfeminazis måste bromsas in en aning.

Var har jag nämnt våldtäkt? Lambertz står mig veterligen inte åtalad för någonting. Jag skrev att en gammal gubbe som kladdar på kvinnor när han dricker, och erkänner i en intervju att det är ett pinsamt beteende, ska hålla sig nykter i sällskap med kvinnor.
Citera
2021-03-26, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Haha vilket jävla nonsens. Helt otroligt.

EA har ingen trovärdighet alls eftersom hon fejkat inspelningar tidigare och försökt göra det nu igen.
Det är allt vi behöver veta.

EA är en psykiskt sjuk häxa som förhoppningsvis spärras in under lååång tid, när GL och de 3 andra männen stämmer EA tillsammans för falsk tillvistelse.

Ser fram emot den dagen då detta caset kan utgöra en markör för övriga liknande fall då psykiskt sjuka kvinnor försöker frihetsberöva män med fittan. Förr i tiden hade vi bränt dem, nu kan vi förhoppningsvis fängsla dem.

Måste vara jobbigt att som man med pissig kvinnosyn inte längre få bete sig hur som helst utan att få konsekvenser, det börjar ske förändring och alla små män med deras stora egon skakar som asplöv. Ja, förändring kommer och det kommer inte vara till din fördel

När du ska prata information så ta den från trovärdiga källor och tänk efter längre än vad näsan räcker.
Kvinnornas tid kommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in