2021-03-20, 17:38
Medlem
BigHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Hur gammal är du? 20-årsåldern? Är du oskuld? Om kvinnor vet du föga i alla fall.

Jag vet inte vad du gör i sängkammaren för att återkommande hamna i situationener där du känner att du måste be om ursäkt till kvinnan efter sex.
Citera
2021-03-20, 17:38
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigHouse
Det framgår i SMS:en vad han tar på sig. Han går med på att lova att aldrig ha sex med henne igen.

Fast det är ju märkligt att det är så övertydligt, "du får aldrig ha SEX med mig igen".

Hade jag blivit våldtagen (eller det räcker med ett dåligt ONS i och för sig), så hade jag ALDRIG kontaktat vederbörande igen. Möjligen väldtäktaren, men endast genom polis!!

Tror mer och mer på en set-up, och en dålig sådan. GL måste ha varit mycket full......och drogad? Hon kan ju lika bra ha lagt ett piller i hans öl.....eller 2, varav ett blått.
Citera
2021-03-20, 17:40
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Fast det är ju märkligt att det är så övertydligt, "du får aldrig ha SEX med mig igen".

Hade jag blivit våldtagen (eller det räcker med ett dåligt ONS i och för sig), så hade jag ALDRIG kontaktat vederbörande igen. Möjligen väldtäktaren, men endast genom polis!!

Tror mer och mer på en set-up, och en dålig sådan. GL måste ha varit mycket full......och drogad? Hon kan ju lika bra ha lagt ett piller i hans öl.....eller 2, varav ett blått.

Ja det är knappast så en våldtagen kvinna skriver till våldtäktsmannen. Den som inte ser igenom detta är en idiot, lika stor som Lambertz.
Citera
2021-03-20, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Hon åkte till akuten två dagar efteråt. Under annandag jul:

https://www.expressen.se/nyheter/goran-lambertz-sms-med--kvinnan-kallade-henne-min--dotter-och-sig-sjalv-idiot/

De hade sex under julafton.

Herregud. Han e grundlurad av en tokig kvinna. Det är en sak att vara högsta möjliga jurist, något helt annat att möta en ondskefull förförerska på julafton. Haha
Citera
2021-03-20, 17:41
Medlem
Detta stärker min tes:

......och skrev att han förbannade sig själv för att han ”inte kunde låta bli dig”, som han själv uttryckte det i sms:et till kvinnan. Han skrev också att han på förhand, inför deras gemensamma julfirande, hade sagt till sig själv att inget fick hända mellan dem.

Källa: expressen.se
Citera
2021-03-20, 17:44
Medlem
BigHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Halmgubbe, detta har inte jag sagt, du förvränger ord precis som EA, hmm...

Alla män med erfarenhet vet att man bör be en kvinna om ursäkt även när det saknas egentliga skäl. Har du aldrig levt i en relation?

Så om en kvinna anklagar dig för våldtäkt så skulle du ta på dig skuld och ansvar och förbehållslöst be om ursäkt?
Citera
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Detta stärker min tes:

......och skrev att han förbannade sig själv för att han ”inte kunde låta bli dig”, som han själv uttryckte det i sms:et till kvinnan. Han skrev också att han på förhand, inför deras gemensamma julfirande, hade sagt till sig själv att inget fick hända mellan dem.

Källa: expressen.se

Ja det skulle jag gjort om jag hade knullat en borderline-tjej också, borde aldrig gjort det förstås. Det säger däremot inget om något brott, sex är lagligt, även med borderline-tjejer.
Citera
Medlem
Citat:
Halmgubbe, detta har inte jag sagt, du förvränger ord precis som EA, hmm...

Exakt såhär skrev du:
"Att hon skriver "lova att du aldrig mer har sex med mig" är ett smart sätt att ordna fram något som kan likna bevis, hon har gjort detta flera gånger tidigare och är en expert på detta. "
Citera
2021-03-20, 17:45
Medlem
BorgeHs avatar
Vad vet vi om EAs vandel och handel?

En användare här var vän med henne på Facebook. Personen beskrev att många var äldre framgångsrika äldre män. Det var ett stort antal vänner, det fanns också vänner inom media.

En användare, ”provokatör”, beskrev hur två av hans förmögna äldre manliga vänner har blivit kontaktade av EA i baren på en krog på Stureplan. Det var en ett försök till uppraggning.

EA förekommer med mycket stor sannolikhet i en porrfilm på en porrsida. Filmen ser hemgjord ut.

Vi vet att EA skall upp i en rättegång nu i vår för förtal av en krogprofil PA.

Vi vet att EA har två tidigare anmälningar om våldtäkt som har lagts ned. En av dem har samma modus operandi som GLs påstådda våldtäkt, dvs. hon var kraftigt berusad, vaknade upp med staken inkörd och sa nej, inspelning på mobil av våldtäkten (som hon kom ihåg att sätta på i fyllan!).

EAs exman beskriver henne som farlig kvinna som lever på andra män och av att kräva pengar av männen.

EA verkar inte ha något arbete eller ha lyckats i sina studier (inga studiemedel). Men hon resor ändå regelbundet utomlands då det är möjligt och har dyrbara vanor (Dubai, krogbesök).

EA sägs hålla på med eskortverksamhet, enligt ett kvinnligt vittne i åtalet mot krogprofilen.

En användare här hävdar att GL hade bara betalat henne för sällskap, inte sex på julafton.

Det är nu lätt att dra slutsatsen att GL hade bjudit hem en kvinna med tvivelaktigt rykte på julafton. Båda medger att de har haft sex, GL hävdar att det var i samförstånd. EA hävdar att det är en våldtäkt. Om vi nu antar att EA säljer dessa tjänster, så är det en fråga om ersättning, förutom våldtäktsaspekten. Men betalar GL för sex så är han en brottsling. Har han sex med EA mot hennes vilja är det våldtäkt. Du kan knappast få sex gratis från någon som säljer tjänsten. Men straffet för sexköp är lägre än för våldtäkt.

Vad skulle hända om GL påstår att efter påsättningen ville EA ha betalt. Men han vägrade betala henne, därför anmälde EA honom för våldtäkt? Åker GL dit på sexköp? Går han fri från våldtäkt? Vad händer om GL nu säger: OK, jag betalar dig för ”erhållna tjänster inom sexområdet”? Är det fortfarande våldtäkt? Är det våldtäkt om en man inte betalar en prostituerad?
Citera
2021-03-20, 17:45
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigHouse
Så om en kvinna anklagar dig för våldtäkt så skulle du ta på dig skuld och ansvar och förbehållslöst be om ursäkt?

Det fanns ingen anklagelse om våldtäkt i hennes SMS. Varför kan du aldrig hålla dig till verkligheten?
Citera
2021-03-20, 17:47
Medlem
Citat:
Ja det skulle jag gjort om jag hade knullat en borderline-tjej också, borde aldrig gjort det förstås.

Hehehe tanken slog mig faktiskt också
Citera
2021-03-20, 17:48
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Exakt såhär skrev du:
"Att hon skriver "lova att du aldrig mer har sex med mig" är ett smart sätt att ordna fram något som kan likna bevis, hon har gjort detta flera gånger tidigare och är en expert på detta. "

Du saknar läsförståelse, det står inte att hon har skickat SMS tidigare där. Det hon gjort tidigare är att ordna fram något som kan likna bevis och som fått män att frihetsberövas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in