Citat:
Ursprungligen postat av
Hddv1
Hon knullande honom för att kanske få jobb eller nåt när det inte blev så anmälde hon "våldtäkt" 😔
Var det inte en studerande kvinna som sägs blivit våldtagen? Då ville hon säkert att han skulle hjälpa henne med B-, C- eller D-uppsatser. Eller kanske ordna någon praktikplats? Kanske låta henne hjälpa till i sin juridiska verksamhet?
För att nå sina mål tummade säkert kvinnan på sin moral. Hela samhället är fullt med kvinnor som är beredda att offra lite för sin karriär, förmögenhet eller livsstil. De ser det som en naturlig överenskommelse, de tänker att jag gör detta för dig och du gör något för mig. De flesta tror nog inte expresident Trump hade fått komma ens i närheten av sin nuvarande fru Melania, än mindre "bli intim" med henne om han hade istället kört taxi i New York. Jag kan på rakt arm räkna upp många kvinnor som är beredda till mycket, mer än många tror, för att slippa arbeta och oroa sig för pengar. De värdesätter att i ett varmt klimat kunna åka i sin cab till golfbanan varje förmiddag för en runda med väninnorna. För att uppnå detta kan det vara värt att släppa till "tvåan".
Jag tror BO i detta fall tyckte att hon inte fick nog utdelning på sina insatser. Inga löften om skrivna uppsatser, inget arbete. Hon kanske därför tyckte att hon släppt till för mycket....
Hon beklagade sig därför för sin väninna, men vände lite på historien och kallade det våldtäkt. Det låter säkert bättre än att säga att "Jag släppte till och fick inget för det...".
Sedan satte rättsapparaten igång som ett självspelande piano. Åklagaren såg sin chans att bli berömd och synas i TV i 15 sekunder genom att lyckas fälla ett högdjur, likt den första Liberace-liknande åklagaren i åtalet mot rapartisten som handgripligen gav afghaner det de skall ha häromåret.
Men nu när rättsväsendet har GL i säkert förvar kanske de skall köra upp honom till Säter. TQ gamla rum är nog ledigt. "Psykiatrikerna" och "låtsas-utredarna" i Polisen har nu chansen att göra rent bord med alla cold-case våldtäkter. Ge GL lite goa piller så kommer han nog ihåg dem. Har de tur löser de nog också Palme-mordet!