Citat:
Ursprungligen postat av
Insyn5
Ja hon ska ha ringt, jag kommer inte längre ihåg alla detaljer, men när detta var aktuellt var jag väldigt insatt, satt och lästa FUP:ar och mer eller mindre allt om E.As tidigare företeelser.
Det som framför allt fällde E.A var hennes tidigare anklagelse om våldtäkt mot en juridikstuderande, historian från E.A var identisk med den hon skulle återge när hon anklagade Lambertz. Samma sak här inspelningar, sms och samtal under kvällen där hon skulle har druckit så pass mycket så hon ska ha däckat.
Det vi med säkerhet vet, det är att denna EA är fullständigt opålitlig och dessutom lika fullständigt hänsynslös.
Hon bryr sig inte det minsta om att hon medvetet och utstuderat förstör andras liv, det i sig indikerar en allvarlig personlighetsstörning.
För snöd vinnings skull (utdömda skadestånd för "våldtäkt") var EA beredd att högst medvetet förstöra andras liv. Man skall vara medveten om en sak: Psykopaten är inte alltid som en Hannibal Lecter, ibland är psykopaten en kvinnlig juridikstuderande..
Sällan eller aldrig önskar jag att någon skall misslyckas med sina studier, det handlar då i så fall läkarstudier, men här är det Juridicum. Hennes olämplighet att verka som jurist är klarlagd och hon borde, för det allmännas bästa, omgående bli avstängd.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ken Dryden
Så var det. Hon textade sitt ex/kk för att berätta detta.
Ja, så minns jag det, att det var ett ex.
Hon är oerhört förslagen och fräck -alltså i negativ bemärkelse.
Att hon har stöd från Linnea Claesson skall ses som indikativt: En blind leder en annan.
Här: En bedragare leder en annan..