2021-12-08, 09:36
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Han kallar dom ett pappa-dotter-par efter att han knullat på henne. Man mår illa.

Samt så kallar han henne för sin 'bonusdotter" efter det han gjort....han verkar besatt av att hon ska vara hans dotter, trots att han satt på henne. "Bonusdotter", "min lilla flicka", pappa-dotter-par.....levt tillräckligt länge för att förstå vad detta handlar om.
Citera
2021-12-08, 09:41
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det har stått någonstans att tjejen tidigare hade kommit med meeto-anklagelser & att det vår så dom fick kontakt, när Lambertz ville stötta henne.

Han skaffar en mugg som det står "bonuspappa" på och mms-ar till henne. Detta efter att han knullat på henne. Är det vad ni män brukar göra till era ligg? Snälla nån. Han har ej försökt stötta henne. Han visste att hon var skör och utnyttjade det. Verkar dessutom tända på incest.
Citera
2021-12-08, 09:43
Medlem
Citat:
Ofattbart hur man kan "hedra" GL. Han är en ytterst obehaglig person. Har du hört hur han pratar med henne?
Jag anser att man mycket väl kan "hedra" män som står vad de gjort.
Så här skrev jag i det inlägg du citerade:

"Det får t o m sägas att det hedrar honom att han står för sina snedsteg och medger samlag med en student, visserligen inte nån han har i undervisning, men ändå strongt gjort att berätta om det."

Men du som -jag är ledsen att behöva skriva ut det, verkar närmast rabiat-av-hat, du ser inget positivt att män vågar stå för vad de gjort och därmed på sikt kunna ändra på sig själv och i förlängningen hur en del män i vårt samhälle generellt beter sig?

Förresten, jag undanber mig svar.
Du har redan fått för mycket plats i tråden.
Citera
2021-12-08, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Du har hört hennes fulklippta ljudinspelning. Låter hennes historia trovärdig också? Å ena sidan ska hon ha däckat av all sprit när "våldtäkten" ska ha skett, men hon ska samtidigt under samma tidsaspekt varit så pass medveten att hon ska ha börjat spela in på sin mobiltelefon samt ringt en väninna.
Kontot du vänder dig till är inte det minsta intresserat av en seriös diskussion, utan vill använda tråden för ett flammande korståg mot GL. Det är inte helt normalt att vara så hatiskt inställd mot en person man inte känner annat än par renommé..

OnT: Är det som jag fetat fastslaget? Att det var en väninna?
Som jag minns det var det en mansperson hon kontaktade och då med sms ("Göran är aspackad")
Citera
2021-12-08, 10:02
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Enbart det faktum att han under julhelgen fortsätter han kalla henne "min lilla flicka" i sms....efter att han satt på henne när hon var redlös....det räcker för mig. Mannen är mkt störd.

Citat:
Han kallar dom ett pappa-dotter-par efter att han knullat på henne. Man mår illa.

Och hon kallar honom för sin extrapappa, deras skumma snäva relation var helt ömsesidig. Kvinna verkar gilla äldre män då hon som 20åring var gift med en man över 50, eller om hon enbart försöker knulla sig till framgång, jag vet inte.

Kvinnan har desutom hunnit med att bli dömd för förtal då hon på Facebook anklagade en oskyldig man för att ha våldtagit henne, desutom var hon nära på att få en annan man dömd för våldtäkt med samma historia och med ytterligare en hårdklippt inspelning.

https://www.youtube.com/watch?v=Fe7Gev0OCHA&t=1s

Här berättar den kompetenta advokaten David Massi om hur han fick en oskyldig man tillslut frikänd från den maniska mytomanen E.As anklagelser.
Citera
2021-12-08, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Tack, trots motgången borde GL bistå tidigare oskyldigt anklagade med juridisk kompetens i deras strävan efter upprättelse, då utan att agera i affekt.

/Provokatör
Håller verkligen med dig där.
Göran Lambertz borde ge sig ut på en botgörarvandring och hjälpa dem som behöver hans hjälp.
Det inkluderar alltså de båda läkarna i da Costa-ärendet, dem han vände ryggen när han satt som JK.
Det inkluderar alla dem som drabbats av hans debila utfall och uttalanden i Thomas Quick-ärendet.
Det ovanstående kommer med all säkerhet aldrig att ske, men vill han osjälviskt hjälpa andra feldömda/-anklagade, så vore det förstås bra.
Citera
2021-12-08, 10:11
Medlem
wendy1s avatar
Man ska vara medveten om att hon bara anmält en man för våldtäkt tidigare, vad det nu spelar för roll! Detta visste GL, men han ljög om det.
Efter att en annan kvinna gjort en polisanmälan om våldtäkt 2017 blev den aktuella tjejen indragen i utredningen. Den anklagade mannen häktades misstänkt för våldtäkt på aktuella tjejen, samt 2 andra kvinnor men ärendet las ned ( som det sååå ofta gör trots att han är skyldig!). Denna man som fick gå fri har sedan anmälts minst SJU ggr till för våldtäkt av andra kvinnor, samt för sexuellt ofredande 2 ggr.
Den aktuella tjejen skrev ut detta på facebook för att varna andra tjejer och blir då anmäld och dömd för förtal. Skeva Sverige. Tydligen är det inget konstigt att bli anmäld för sexövergrepp 12 ggr, men att vara anmälaren är konstigt? Sjukt..
2018 anmälde den aktuella tjejen själv en man för våldtäkt. Mannen dömdes i tingsrätten men friades i hovrätten (kanske satt nån som GL som domare....). Flera år tidigare hade denna man åtalats för sexuellt tvång av annan kvinna.
Vad gäller GL så är han en mkt manipulativ gubbe. Han förstår att utnyttja hennes historia.
Han pratar om borttagna och manipulerade ljudfiler i andra mål, ingen sådan bedömning har gjorts av annan instans. GL säger att han "ville hjälpa henne" i förtalsmålet, men sedan efter att han satt på henne så använde han det målet istället emot henne. Visar ju att han aldrig brytt sig om sin "dotter", som han kallar sitt ligg.
Citera
2021-12-08, 10:13
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Kontot du vänder dig till är inte det minsta intresserat av en seriös diskussion, utan vill använda tråden för ett flammande korståg mot GL. Det är inte helt normalt att vara så hatiskt inställd mot en person man inte känner annat än par renommé..

Som jag minns det var det en mansperson hon kontaktade och då med sms ("Göran är aspackad")

Ja hon ska ha ringt, jag kommer inte längre ihåg alla detaljer, men när detta var aktuellt var jag väldigt insatt, satt och lästa FUP:ar och mer eller mindre allt om E.As tidigare företeelser.

Det som framför allt fällde E.A var hennes tidigare anklagelse om våldtäkt mot en juridikstuderande, historian från E.A var identisk med den hon skulle återge när hon anklagade Lambertz. Samma sak här inspelningar, sms och samtal under kvällen där hon skulle har druckit så pass mycket så hon ska ha däckat.
Citera
2021-12-08, 10:18
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78

Så var det. Hon textade sitt ex/kk för att berätta detta.
Citera
2021-12-08, 10:26
Medlem
wendy1s avatar
Och ni som tror att kvinnor anmäler våldtäkt för "skojs skull" kan jag berätta att en våldtäktsrättegång/utredning är oerhört jobbig att gå igenom. Det är extremt många som inte anmäler eller drar tillbaka sin anmälan just pga av detta. GL blev för övrigt INTE frikänd för att hon ej blev trodd av utredare, utan för att bevis saknas. En våldtäkt är tyvärr ofta svår att bevisa.
Denna tjej har fått avbryta sina studier, sjukskriven pga mkt dåligt mående efter GL:s "stöttning". Hon bor i skyddat boende pga hot mot henne.
Ni som hotar utsatta kvinnor och förstör deras liv, hotar ni även våldtäktsmän? Eller är det bara kvinnor ni ger er på? Idioter.
Citera
2021-12-08, 10:36
Medlem
wendy1s avatar
90 % av alla våldtäktsmisstänkta frias. Där har vi problemet. Det är inte kvinnorna som är problemet i detta!
Citera
2021-12-08, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Ja hon ska ha ringt, jag kommer inte längre ihåg alla detaljer, men när detta var aktuellt var jag väldigt insatt, satt och lästa FUP:ar och mer eller mindre allt om E.As tidigare företeelser.

Det som framför allt fällde E.A var hennes tidigare anklagelse om våldtäkt mot en juridikstuderande, historian från E.A var identisk med den hon skulle återge när hon anklagade Lambertz. Samma sak här inspelningar, sms och samtal under kvällen där hon skulle har druckit så pass mycket så hon ska ha däckat.
Det vi med säkerhet vet, det är att denna EA är fullständigt opålitlig och dessutom lika fullständigt hänsynslös.
Hon bryr sig inte det minsta om att hon medvetet och utstuderat förstör andras liv, det i sig indikerar en allvarlig personlighetsstörning.
För snöd vinnings skull (utdömda skadestånd för "våldtäkt") var EA beredd att högst medvetet förstöra andras liv. Man skall vara medveten om en sak: Psykopaten är inte alltid som en Hannibal Lecter, ibland är psykopaten en kvinnlig juridikstuderande..

Sällan eller aldrig önskar jag att någon skall misslyckas med sina studier, det handlar då i så fall läkarstudier, men här är det Juridicum. Hennes olämplighet att verka som jurist är klarlagd och hon borde, för det allmännas bästa, omgående bli avstängd.

Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Så var det. Hon textade sitt ex/kk för att berätta detta.
Ja, så minns jag det, att det var ett ex.
Hon är oerhört förslagen och fräck -alltså i negativ bemärkelse.
Att hon har stöd från Linnea Claesson skall ses som indikativt: En blind leder en annan.
Här: En bedragare leder en annan..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in