Citat:
Ursprungligen postat av
rotebro-conny
Du kanske har fastnat i skolan och harvar runt för att försöka klara av någon utbildning men normalt sett är man inte en "ung student" om man är 30år. Man är i själva verket en ganska gammal student. Och klarar man inte av att läsa av och tolka att media vinklar saker bör man nog ta det lite försiktigt med att dela ut autism-diagnoser till andra.
Så du förstår alltså att dom är ett omaka par och att det är ganska orimligt att dom dras till varandra av kärlek och naturlig attraktionskraft.
Är det autismen som klickar in igen eller varför förstår du inte också att en kvinna kan uppvakta en man av skäl som hon tror tex gynnar hennes karriär?
Haha du är verkligen totalt jävla dum i huvudet. Slipa på läsförståelsen till att börja med och återkom sen. Tyckte att jag uttryckte mig på ett sätt som var i stort sett omöjligt att missförstå men du lyckades ändå. Och kom med ett motargument istället för att bara kopiera mitt rakt av. Sandlådenivå.
Jag skrev uttryckligen ung som i ung ålder inte ung student. Men den enkla meningen är du tydligen för dum för att förstå innehållet i och din autistiska patetiska hangup på "akademiker" får dig att tro att allt måste ha med det att göra på ett eller annat sätt. Hur är är det möjligt att missförstå följande mening: Det är förmodligen din autism som gör att du hakar upp dig på ordvalet. Alla normalbegåvade hajar att de menar ung som i ung ålder inte att hon skulle vara ung för att vara student. Du kanske borde försöka leta dig ur kvarteret någon gång och faktiskt snacka med någon som har någon form av akademisk utbildning istället för att spendera all vaken tid på att skriva om dem på flashback.
Du är tydligen även för dum för att fatta innebörden i: Vad kan tjejen vara ute efter mer en råd och tips? Vilka dörrar öppnar Lambert rent karriärmässigt idag? Snubben ses som ett skämt i branchen efter Thomas Quick-härvan.
Tack för att du skriver på flashback hur som helst. Jag har visat dina patetiska inlägg och trådstarter om akademiker för flera polare och de har alla garvat högt oberoende av jobb och utbildning.
Citat:
Ursprungligen postat av
BigHouse
Vid 30 har man varit byxmyndig halva livet. Så ser inte hur de inblandades ålder är en försvårande omständighet för MGM.
Det har jag aldrig påstått.