2021-03-28, 04:23
Medlem
biancaJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Var och varannan människa kladdar inte, speciellt inte när de märker att personen försöker dra sig undan. Som han själv säger att MÄ gjorde.

Det har visat sig sedan decennier men han har mest fått offentlig uppmärksamhet för knäppa yttranden från en högt uppsatt jurist, nu har han inte den arenan och då pushar han väl de där sociala ticsen till att ges mer utrymme.

Jag påstod inte att han var stolt över att han kladdat, han är stolt över att få uppmärksamhet oavsett om det är för en skämmig sak som han dessutom vet är skämmig.

JO, var och varannan människa kladdar då de under inverkan av alk TROR att någon är intresserad och samtidigt är intresserad tillbaka. Och att låtsas vara intresserad är en del av modus operandi för den här förhoppningsvis rätt unika sortens sol och vårare.

Man ska nog tolka det där med kladdandet som ett sätt att få ryggen fri från andra anklagelser. Han själv kan ju inte veta om tex någon vars röv han satt handen på under en tryckare på finlandsfärjan 1986 plötsligt dyker upp med ideologiska baktankar eller missriktat ressentiment för att försvara en person de VILL ska vara oskyldig men i övrigt skiter i.
Citera
2021-03-28, 04:29
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Du bör fundera på varför han skrev detta. Han nämnde på presskonferensen att han kladdat lite på henne. Detta exploderade i media. Folk är hysteriska över att han gjort "något så hemskt". GL svarar på samma nivå, men det är inte han som satte ribban på en så pinsamt låg nivå. Han gör helt rätt som bemöter fjanteriet på det här sättet, istället för att backa och sänka blicken som de allra flesta skulle göra.

Men det är han som kladdar på människor som hn märker att de drar sig undan och känner obehag. Han sade det om kladdandet på MÄ, hon försökte böja sig och vända bort ansiktet när han ville pussa på henne. Han har fått be om ursäkt ett par gånger i andra sammanhang efter fester då han druckit för samma typ av kladdande. Då är det ju inte som kontinentala kindpussar när man hälsar där man typiskt inte faktiskt pussar på varandra.
Det spelar väl ingen roll om kladdandet inte är sexuellt på så sätt att man tar på brösten eller i skrevet eller så, det räcker väl att man märker att personen man kladdar på tycker att det är obehagligt?
Citera
2021-03-28, 04:38
Medlem
biancaJs avatar
Kom i natt:

http://goranlambertz.se/sondagsbetraktelse-nr-304/

Jag hoppas att man snart börjar prata lite mer om sol-och-vårarens medlöpare.
Citera
2021-03-28, 04:50
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biancaJ
Kom i natt:

Du menar om det planlagt och de andra medverkat?

Och han tjatar om att åklagaren skulle sagt att han är oskyldig, det vet han väl att hon inte kan. Möjligtvis om han hade alibi bestående att han varit någon annanstans.
Citera
2021-03-28, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Det finns ingen logik i att GL skulle bjuda hem henne om han visste hur knäpp hon var. Det är matte för nybörjare dag ett.

OK det kan vara svårt att finna rationalitet alla gånger
Men om jag har läst rätt ..så är det 93 % av anmälningarna --våldtäkt som inte leder till ngt
vilket utan exakthet kan kallas " Skojeri "
Tjejen har läst lite juridik
Tjejen är i Klistret sedan förra gången hon anmälde en tjur och får därför GL s hjälp

Hur ser Brottsplanen för tjejen ut .. ?? ::Man vet att få ett fällande är omöjligt bra nära
Att prova det mot en Nåja " Juridisk Expert "
Om det var brottsplanen hur hade hon tänkt sig casha in + Var det inte väninnan som anmälde
Skulle hon också vara med i " Modus Operandi " --- lätt detta råna den gamle farbrorn.

Känns inte rätt .. Säg om ngn är intresserad av Boxning ..tränat 2 pass
Då kliver man inte in med Tungviktare Mike Tyson går in på Halvdistans byter krokslag.
Det tar inte lång stund innan man blir utburen ..det vet ju alla innan matchen börjar.

Om tjejen är i Klistret pga Förtal hänförligt till Våldtäkt
Gör man det då en gång till .. ? och får än större Problem. Har inte väninnan koll på detta.

Jag kan inte beteendevetenskap eller hur Feminister tänker men kan man pippa ( Vad sade han GL Klängig )
och sedan utan anledning anmäla för Våldtäkt.. Kan ngn vara så kass i sängen ??? Fattar inte detta.
Citera
2021-03-28, 05:23
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biancaJ
Kom i natt:

Det är möjligt att jag halvsovit en del på senaste tiden, men för mig var det en nyhet att EA ska ha manipulerat bevis och fabriksåterställt sin telefon även i detta ärende.

Den där fotografen som var gift med EA en gång i tiden beskrev väl henne som "den mest intelligenta kvinnan han någonsin träffat"? Frågan är dock om det inte säger mer om vilka kvinnor han träffat än om EA:s intelligens, för vad är det för människa som först blir avslöjad med sin misslyckade bevismanipulering i ett ärende och sedan gör exakt samma sak igen?
Citera
2021-03-28, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Det är möjligt att jag halvsovit en del på senaste tiden, men för mig var det en nyhet att EA ska ha manipulerat bevis och fabriksåterställt sin telefon även i detta ärende.

Den där fotografen som var gift med EA en gång i tiden beskrev väl henne som "den mest intelligenta kvinnan han någonsin träffat"? Frågan är dock om det inte säger mer om vilka kvinnor han träffat än om EA:s intelligens, för vad är det för människa som först blir avslöjad med sin misslyckade bevismanipulering i ett ärende och sedan gör exakt samma sak igen?
Men tillade att hon var elak....
Citera
2021-03-28, 05:48
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djuse

Visst, men den delen av påståendet har vi kanske inga skäl att ifrågasätta än så länge.
Citera
2021-03-28, 05:53
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djuse

Man blir väl inte så intelligent med trynet 🐽 nere i kokainpåsen, va?

Tjackhoror brukar inte vara världens smartaste.. å andra sidan, vad säger det i sin tur om Gollum Lamberts? 🙄

Är han mindre, lika mycket eller mer korkad än Elvir*a?

”Man brukar ju inte ta in kossan i köket fast hon är söt”

Det borde Gollum fatta.
Citera
2021-03-28, 05:56
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Känns lite sådär med allt hat mot Göran. Ska lite kuttrasju med den där fnissmödisen få förstöra Görans spikraka karriär? Han har gjort så mycket för juridiken, låt inte feministerna sabba allt det.

Han har ingen karriär, är pensionerad och lever på sitt namn. Han ska i princip snart dö, men det är klart att det vore trist med att "våldtäktsman" graverat på gravstenen, kan jag hålla med om
Citera
2021-03-28, 06:09
Medlem
twoeggss avatar
Är ingen större fan av Göran Lambertz. Men stämmer det att kvinnan fabricerat bevis och försökt göra sig av med andra i inte bara ett fall utan två så är det väldigt beklämmande för hennes del. Ska man verkligen få hålla på så?
Citera
2021-03-28, 06:58
Medlem
biancaJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen

Det är MYCKET märkligt, jag håller med. Kanske stämmer det inte att de nya inspelningarna är manipulerade men i så fall tar ju GL en stor risk med att skriva det på sin blogg. Läckor kommer i såfall dementera det snart. På något sätt. Många människor måste ju känna till om det är så eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in