• 6
  • 7
2021-03-12, 01:23
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Samma här ungefär, har aldrig direkt vart beroende av något, dock rökte jag jävligt mkt cannabis förr i tiden, typ dagligen.
Kokain dock fick jag endel problem med, kunde inte ens dricka alkohol lr dra en krogrunda utan att köpa på mig lite koks, Det har dock släppt nu, typ bara använt koks 1 gång senaste 3 åren, sitter mest och super nuförtiden för jag inte pallar med mer domar haha! är typ straffad i tingsrätten 6-7gånger för ringabrott, sen straffaf för vanligt narkotika brott av odling på typ 700+ gram

Jag har rökt en hel del spice/rökmixar under åren. Rökte dagligen från 2010 till 2017, men jag kunde sluta rätt lätt med det. Kokainet var inte så svårt att sluta med när det väl tog slut det som jag och polaren hade hemma. Dessutom är det i princip omöjligt att få tag på ladd där jag bor och lika bra är ju det. Tjack är däremot lättare att fixa och helt klart mer billigt och mer värt egentligen att bruka. Var ett tag sedan som jag tog det också. Opiater/opioider har jag också brukat rätt mycket av som tramadol, oxy, subutex och heroin för att nämna några. Tog subutex rätt ofta ett tag minst en gång i veckan när jag höll på som mest.

Jag brukar väl fuska till och bruka lite droger när jag väl får tag på dem.
Men nu för tiden så håller jag mig till alkohol och kratom. Men inget som jag är beroende av. Jag är inte ens beroende av nikotin, röker faktiskt bara på jobbet nu för tiden.
Citera
2021-03-12, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av datornurrrden
En kort men seriös fråga. Vad säger egentligen FBs alla busar fram med korten på bordet!

Hasch!
Dödsknarkets heliga graal.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här