2021-03-10, 16:59
Medlem
Treantprotectors avatar
Rent fysiskt fentanylanaloger i nässprayflaskor, hemsk avtändning även fast man bara kört några dagar.
Senast redigerad av Treantprotector 2021-03-10 kl. 17:02.
Citera
2021-03-10, 19:22
Medlem
albysotarens avatar
Öl, Cigg och Snus. Kanske Hashish också....
Citera
2021-03-11, 00:48
Medlem
LiquidSwordss avatar
Heroin, tog mig bara ca. 6 månader att bli beroende.
Citera
2021-03-11, 03:11
Medlem
Kamagra gel, jag provade en gång och har sedan dess tagit kamagra gel i 3 år dagligen.
Har utvecklat en fixering vid onani, och kan ligga i timslånga utlösningar.
Citera
2021-03-11, 03:20
Medlem
-Anders Andersson har svaret-lyssna och lär.

https://play.acast.com/s/krullokriminell/-60anders
Citera
2021-03-11, 04:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av datornurrrden
En kort men seriös fråga. Vad säger egentligen FBs alla busar fram med korten på bordet!

Socker som ovanstående skrev. Dricker inte kaffe eller sprit, röker inte, inmundigar inte svamp (än) etc men socker...
Citera
2021-03-11, 04:27
Medlem
kokain helt klart men grejen är att det är dyrt så vanligt folk kan inte snorta varje dag annars hade varenda kotte varit grova torskar
Citera
2021-03-11, 08:55
Medlem
Popademoss avatar
Instämmer med många här. Socker lätt. Körde utan socker i 40 dagar nu nyligen, fick i slutet grov ångest när jag gick förbi godiståndet i butiken. Enda gången jag har upplevt något liknande är första gången man käkade E.
Citera
2021-03-11, 14:22
Bannlyst
Skrev kokain, men vill tillägga alkohol och nikotin också.
Citera
2021-03-11, 20:56
Medlem
nneGs avatar
Det handlar inte bara om drog utan också om administreringsmetod. En och samma drog kan vara olika beroendeframkallande beroende på hur du tar den.

Att röka eller skjuta upp droger ger en instant kick och är mer beroendeframkallande än att snorta eller förtära dom eftersom man alltid vill ha mer av kicken man får sekunderna efter man andats in eller skjutit upp. Det skapar ett mycket starkare redose urge än andra långsammare administreringsmetoder som man inte får en kick av.

För mig toppar fentanyl och dess analoger listan, dom går utmärkt att röka på folie, det är betydligt säkrare än att hålla på med sprayflaskor men också mer beroendeframkallande, man får ett sinnessjukt redose urge av det.

För folk som gillar uppåt grejer lär det väl vara crack, metamfetamin och vissa syntetiska katinoner som är mest beroendeframkallande.
Citera
2021-03-12, 00:40
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Jag har aldrig blivit beroende av något, och jag har brukat det mesta som finns. Men kokain vet jag att jag hade lite svårt att sluta med, jag mådde så otroligt gott av det. Men sedan när det var slut så tog jag inget mer.
Citera
2021-03-12, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jag har aldrig blivit beroende av något, och jag har brukat det mesta som finns. Men kokain vet jag att jag hade lite svårt att sluta med, jag mådde så otroligt gott av det. Men sedan när det var slut så tog jag inget mer.

Samma här ungefär, har aldrig direkt vart beroende av något, dock rökte jag jävligt mkt cannabis förr i tiden, typ dagligen.
Kokain dock fick jag endel problem med, kunde inte ens dricka alkohol lr dra en krogrunda utan att köpa på mig lite koks, Det har dock släppt nu, typ bara använt koks 1 gång senaste 3 åren, sitter mest och super nuförtiden för jag inte pallar med mer domar haha! är typ straffad i tingsrätten 6-7gånger för ringabrott, sen straffad för vanligt narkotika brott av odling på typ 700+ gram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in