Citat:
Ursprungligen postat av
Dopy
Troligen inte eftersom PH är deras program som har flest antal tittare. Troligen kommer dem ändra något och sedan ge det ett nytt namn och fortsätta som innan.
Looser nr 1 =Nicole Falciani!
Som hon skrutit sig sönder på alla sätt och vis, dessutom överallt!
För att citera Nicole "Nu kommer alla att få se - jag är bästa programldaren allla tider? Dessutom till bästa programmet, Paradise hotel!!! Ni andra, där fick ni hahaha och allra mest Eric (Saade). Det skall bli så skönt när han får se det här, en riktig djävla knäpp på näsan, skall han ha, hahaha. Där ser han vad han gått miste om - den bästa. Hahaha"
Så här har hon håmlit på i alla oändlghet Gör det dessutom fortfarande. Du Nicole, du kommer i te få ett programledarjobb hädanefter. Var fanns du f. ö när di visste vad som filmats?!?! Varför anlde inte du plus gjorde alla uppmärksamma avseende all skit, snusk, missbruk av sex etc. Du VISSTE om allt! och ställer inte upp för andra tjejer. Jag vet att du är anmäld, hoppad du åker dit 100 ggr om. Du bara ligger och skriker"det var inte mitt fel, det var inte mitt fel"med benen sprattlandes i luften. Din fega, narcisistiska, barnsliga, bortskämda lilla sak. Vad sa du nu igen, att man skulle göra för att dämpa sorgen ; "Jo supa ner sig på vin och gå ut och ligga runt"! Vuxet Nicole, vuxet!!!! Har det gått över för dig nu genom fitt eminenta råd? För det är ju precis vad du gjort senaste åren. Lilluder! Glöm ev. programledarroll el. dyl. Städs upp i ditt hubud istället.
P. S tycker verkligen du skall vara jättteglad å Eric's vägnar vad avser hans riktiga kärlek samt övriga framgångar, din elaka djävul. Ut och sup och ligg runt som du är så bra på enligt dig själv!