2021-04-20, 14:35
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Jag tror att han kommer ta självmord. Han får mycket hat hela tiden.

Han älskar sig själv för mycket.
Citera
2021-04-20, 14:38
Medlem
Kan man se dagens avsnitt på något annat sätt?? 😥
Citera
2021-04-20, 14:40
Citat:
Ursprungligen postat av Dumlemix
Kan man se dagens avsnitt på något annat sätt?? 😥
Nyafilmer
Citera
2021-04-20, 14:43
Medlem
Bandida.locas avatar
Jag kollade på avsnittet.
Spolade tillbaka och kollade med min pojkvän för att se vad han tyckte.

1. När T blir sur och kall mot Annie är rent oacceptabelt. Både det han säger och hela "men vi har ju strulat så varför ska vi inte ligga nu".

MEN

2. Jennifer hånar honom för att han vill ligga med alla han GÅR IVÄG. Lägger sig och vill vara i fred. Hon klättrar upp på honom i underkläder och sätter sin hand mot hans bröst och typ... utmanar honom/pressar honom. Fram tills att han drar i hennes BH är det ju hon som driver på och sitter på honom i string och är väldigt i princip provokativ.

Hur är hennes beteende ok? Vilken gång hade en kille kunnat sätta sig grensle över en tjej och pressa henne att prata fast hon uppenbart inte vill.

Ändå är det inte förrän han dissar henne och i princip flyr rummet och hon försöker få honom att stanna som hon kommer på att han betett sig illa.

Ja, han gjorde fel. Men hur kan hon få sitta och gnida sig över honom helt utan påföljd? Samtycke not so much?

Sen fick vi såklart inte se allt. Men jag tycker Jennifers beteende bara speglade bitter dissad tjej. (Nej man får inte drar ner en bh men man får heller inte sätta sig på folk som vill vara i fred. Oavsett kön)
Citera
2021-04-20, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca

2. Jennifer hånar honom för att han vill ligga med alla han GÅR IVÄG. Lägger sig och vill vara i fred. Hon klättrar upp på honom i underkläder och sätter sin hand mot hans bröst och typ... utmanar honom/pressar honom. Fram tills att han drar i hennes BH är det ju hon som driver på och sitter på honom i string och är väldigt i princip provokativ.

Hur är hennes beteende ok? Vilken gång hade en kille kunnat sätta sig grensle över en tjej och pressa henne att prata fast hon uppenbart inte vill.

Ändå är det inte förrän han dissar henne och i princip flyr rummet och hon försöker få honom att stanna som hon kommer på att han betett sig illa.

Ja, han gjorde fel. Men hur kan hon få sitta och gnida sig över honom helt utan påföljd? Samtycke not so much?

Sen fick vi såklart inte se allt. Men jag tycker Jennifers beteende bara speglade bitter dissad tjej. (Nej man får inte drar ner en bh men man får heller inte sätta sig på folk som vill vara i fred. Oavsett kön)

100%

Anledningen till varför produktionen inte reagerade för dom såg inget fel med det.

Sen springer tjejen iväg med offerkoftan och gråter för att få uppmärksamhet. Detta är en tjej som helt enkelt är bitter över att bli dissad och därför ska köra "jag-blev-utsatt-för-övergrepp"-kortet.

Pinsamt! Vad fan ska hon anmäla? Allt finns på video. Det är den här typen av tjejer som äcklar mig lika mycket som riktiga våldtäktsmän.
Citera
2021-04-20, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jastufino
Sjukt hur man försöker svartmåla Toby Johnsons beteende. Visst han är väldigt framåt och tar initiativ, men seriöst hur kan man kalla det han gjorde för övergrepp?

Fall nr1, en brud står och strular med honom, båda är upphetsade och han känner signalen. Han tar initiativ och börjar smeka henne där nere då säger hon ifrån och då slutar han. Hur fan är det ett övergrepp?

Fall nr2, en brud sitter naken över honom i bh och trosor, gnider sig mot hans d*ck. Han tar tag i hennes bröst och drar ner bhn, hon säger nej och han slutar. Hur fan är det övergrepp?

Det pågår seriöst en lynch mot män just nu. Vi män är drivande och tar för oss när det känns ok och man får signaler från kvinnor. Om en kvinna sitter över mig och gnider sig mot mig i underkläder skulle jag aldrig någonsin ens tänka tanken att hon skulle anklaga mig för övergrepp om jag tar tag i hennes bröst och drar ner hennes bh, eller är jag helt dum i huvudet?

Det osexigaste som finns är att behöva be om lov och samtycke om varje minsta sak? Får jag kyssa dig? Får jag ta på ditt lår? Får jag ta på dina bröst? Får jag ta på din rumpa? Det här är exempel på extremt osäkra kvinnor. Antingen så är man intim, eller så är man inte det. Man kysser inte och gränslar över någon som man inte vill vara intim med, och sen anklagar dom för övergrepp när den drivande personen agerar utifrån.

Väl skrivet, allt har blivit upp och ner.
Citera
2021-04-20, 14:56
Medlem
Tycker att produktionen vänder kappan efter vinden. De har vetat om händelsen i ett halvår o ändå väljer de att inte anmäla förens nu när folket reagerar på det. Tycker också det är patetiskt att de tar bort hela säsongen nu för att försöka rädda sitt eget skinn.
Citera
2021-04-20, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Nyafilmer

Kostar det något?? Måste man skriva in betalkort mm??
Citera
2021-04-20, 14:59
Medlem
sikkinikks avatar
Citat:

1. När T blir sur och kall mot Annie är rent oacceptabelt. Både det han säger och hela "men vi har ju strulat så varför ska vi inte ligga nu".

MEN

Skillnaden ligger väl i att båda tjejerna tydligt markerar att dom inte vill.

Första tjejen markerar direkt han tar henne mellan benen, trots detta gör han det på nytt. I det andra läget så ser jag inte någon som helst antydan från killen att han inte vill att hon ska sitta grensle över honom, mer än att han ibland blundar då han inte vill svara på hennes frågor. Han har dessutom tidigare under kvällen låtit samma tjej sitta grensle över honom i soffan då dom pratade.

Är det inte en viss skillnad på att återupprepa något som varit okej för båda tidigare under kvällen med att dra av någon dess BH eller ta någon mellan benen utan att den andra vill?
Citera
2021-04-20, 15:03
Medlem
Citat:

MEN

Vart kan du se avsnittet?

Av det du beskriver så är det det klassiska "kvinnor får sexuellt ofreda män, Men inte tvärtom"
Citera
2021-04-20, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sikkinikk
Skillnaden ligger väl i att båda tjejerna tydligt markerar att dom inte vill.

Första tjejen markerar direkt han tar henne mellan benen, trots detta gör han det på nytt. I det andra läget så ser jag inte någon som helst antydan från killen att han inte vill att hon ska sitta grensle över honom, mer än att han ibland blundar då han inte vill svara på hennes frågor. Han har dessutom tidigare under kvällen låtit samma tjej sitta grensle över honom i soffan då dom pratade.

Är det inte en viss skillnad på att återupprepa något som varit okej för båda tidigare under kvällen med att dra av någon dess BH eller ta någon mellan benen utan att den andra vill?

Och varför sitter hon grensle över honom om hon inte är intresserad? Det är patetiskt att bli kränkt i efterhand bara för det inte går som man vill.
Citera
2021-04-20, 15:07
Medlem
Produktionen är ett skämt dom har plockat in personer som är bittra så in i helvetet samt har knappt någon kontroll.... liksom jag har bara små tittat på paradise hotel men har märkt att efter ett par säsonger så blir man ständigt små äcklagd av deltagare betende liksom det är mer sexuellt och mindre själva tävlandet det finns ingen dynamik kvar.

produktionen och dom som ansvarar för att välja ut deltagare måste verkligen titta sig själva i spegeln och ställa sig frågan är detta vad dom verkligen är ute efter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in