Citat:
Ursprungligen postat av
FiF
Härligt att ni antifeministiska män blir så glada över tanken att återigen få bränna kvinnor på bål (ni tar väl med barn den här gången också?) Och "lydiga" kvinnor vill ni ha också?
Eftersom män är kvinnors barn så blir det som hunden som försöker leda matte i koppel.
Aa jag blir alldeles hård bara jag tänker på det, dig bränner vi dessutom först men vi är lite mer humana denna gången, när du känner att det börjar bränna under fossingarna så får du valet att stanna kvar på pålen eller bli en duktig och lydig kvinna. Ditt val till 100% och ditt beslut till 100%. Snällt va?

Barnen får givetvis vara med och titta och slänga glåpord när vi äntligen befriar världen från satans budbärare aka häxor.
Barn har jag inte varit på 20 år och dom enda naturliga ledarna är män, du kan ju studera andra arter där hanen är fysiskt överlägsen om du känner dig lite kvinnoförvirrad. Varför tycker du att det är bra att stötta dömda brottslingar? Skulle du ge pengar till kvinnliga pedofiler med? Skall överklassjudar likt Cissi Wallin ha normalavlönande svennebrudars pengar? Vem har det hjälpt när dömda lögnare får betalt? Det kommer bara göra att lögnaren fortsätter ljuga och det kommer till slut ruinera kvinnor. Låter nästan som att det där läskiga patriarkatet står bakom denna agenda.