Citat:
Ursprungligen postat av
FladderFarfar
Men nu fr du vl nd lugna ner dig lite! Varfr r det inte "ok"?
Man mste ju f bada, tvtta och byta bljor och klder p bebisar utan att du ringer polisen! Hur I helvete skulle en lillunge klara sig sjlv menar du?? Om din grns gr dr s r ju alla frldrar och dagis personal "inte kloka"! Fr guds skull, skaffa inga egna barn!
Sjlvklart slr jag en signal till polisen om jag ser ngon publicerar bilder p barn som de badar. Gr inte du det? Vad har du att dlja? r det ngot du inte berttar fr oss?
Citat:
Ursprungligen postat av
Pippipipparpippin
Jag blir nyfiken p det oetiska. Att barn ska ha kroppskontakt med sina frldrar tror jag inte att jag behver lnka till ngon studie om. Det br ases vara vl belagt i forkning att barn behver hud mot hud kontakt med vuxna ankytningsobjekt. Att fotografera eller ej nr barnen badar lgger jag ingen vikt vid om folk gr, dock att frldrar badar med sina barn eller sover med dem r inte bara naturligt, utan ocks livsndvndigt fr barnen. Att nakenhet perverteras r enkom vuxnas fel. Och barn har varit nakna med sina frldrar och hela familjer har sovit ttt ihop fr att hlla vrme etc i evigheters evigheter. Sjuka normer ala gud fader sjlv och perversa mnniskor som tar ut sina lustar p barn ska inte behva innebra att barn ska hllas p en armlngds avstnd.
Ni brukar ju sga sdant; "hud mot hud", "anknytning", "badar med sina barn eller sover med dem r inte bara naturligt, utan ocks livsndvndigt", "Att fotografera eller ej nr barnen badar lgger jag ingen vikt vid om folk gr" nr ni ker fast i Expressens granskningar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arcabo
Oj, ord och visor frn dig. Man ska vl inte ens hjlpa smbarn och bli torkade efter dom har har varit p toaletten, fr det mste vara ett rent sexuellt vergrepp enligt dig p barnet. Vilka frldrar har inte haft sina barn i sngen?
Man kan lra barn att torka sig sjlv i rumpan. Vi talar nu inte om spdbarn. Varfr skall man ha barnen i sngen? Man kan vl ha dem i en korg vid sngen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rassesvin
Jaha? Varfr skriver du det till mig? Jag tror att det r uppenbart fr alla hur det fungerar..Det har inte ngot med mitt inlgg att gra.
Du knns vldigt nervs och passiv-aggressiv. Knner du dig utpekad?