Citat:
Ursprungligen postat av
FladderFarfar
Men nu får du väl ändå lugna ner dig lite! Varför är det inte "ok"?
Man måste ju få bada, tvätta och byta blöjor och kläder på bebisar utan att du ringer polisen! Hur I helvete skulle en lillunge klara sig själv menar du?? Om din gräns går där så är ju alla föräldrar och dagis personal "inte kloka"! För guds skull, skaffa inga egna barn!
Självklart slår jag en signal till polisen om jag ser någon publicerar bilder på barn som de badar. Gör inte du det? Vad har du att dölja? Är det något du inte berättar för oss?
Citat:
Ursprungligen postat av
Pippipipparpippin
Jag blir nyfiken på det oetiska. Att barn ska ha kroppskontakt med sina föräldrar tror jag inte att jag behöver länka till någon studie om. Det bör ases vara väl belagt i forkning att barn behöver hud mot hud kontakt med vuxna ankytningsobjekt. Att fotografera eller ej när barnen badar lägger jag ingen vikt vid om folk gör, dock att föräldrar badar med sina barn eller sover med dem är inte bara naturligt, utan också livsnödvändigt för barnen. Att nakenhet perverteras är enkom vuxnas fel. Och barn har varit nakna med sina föräldrar och hela familjer har sovit tätt ihop för att hålla värme etc i evigheters evigheter. Sjuka normer ala gud fader själv och perversa människor som tar ut sina lustar på barn ska inte behöva innebära att barn ska hållas på en armlängds avstånd.
Ni brukar ju säga sådant; "hud mot hud", "anknytning", "badar med sina barn eller sover med dem är inte bara naturligt, utan också livsnödvändigt", "Att fotografera eller ej när barnen badar lägger jag ingen vikt vid om folk gör" när ni åker fast i Expressens granskningar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arcabo
Oj, ord och visor från dig. Man ska väl inte ens hjälpa småbarn och bli torkade efter dom har har varit på toaletten, för det måste vara ett rent sexuellt övergrepp enligt dig på barnet. Vilka föräldrar har inte haft sina barn i sängen?
Man kan lära barn att torka sig själv i rumpan. Vi talar nu inte om spädbarn. Varför skall man ha barnen i sängen? Man kan väl ha dem i en korg vid sängen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rassesvin
Jaha? Varför skriver du det till mig? Jag tror att det är uppenbart för alla hur det fungerar..Det har inte något med mitt inlägg att göra.
Du känns väldigt nervös och passiv-aggressiv. Känner du dig utpekad?