• 1
  • 2
2021-03-07, 00:14
Medlem
bobo909s avatar
Lemos ppnade upp galans frsta fight genom att mrbulta stackars Sousa.

Klasskillnad.

EDIT: Jag som var lite sent ute, missade de tv frsta fighterna som resulterade i tidiga TKO:s av Trevin Jones respektive Uros Medic
Senast redigerad av bobo909 2021-03-07 kl. 00:19.
2021-03-07, 00:47
Medlem
bobo909s avatar
Bradys dominerande groundgame kunde ro hem segern mot Matthews. Andra rond riktigt dominerande, dr han inprincip hade topposition hela ronden och hotade med chokes och en del ground and pound. Tredje rond var ingen skillnad, och denna gng fick han till en arm triangle choke som d frstter Brady med ett 14-0 record. Riktigt fin insats. Tror han kan f problem med mot en bra striker dock.
2021-03-07, 01:02
Medlem
rex144s avatar
Jag tippar att Blachowicz vinner

Jan kan avgra fighten med ett enda slag och de ska slss i en mindre octagon, han kan lttare skra av ytor och trycka honom mot stngslet.
2021-03-07, 01:18
Medlem
bobo909s avatar
Ulberg slsade ingen tid att visa varifrn han r ifrn - nya zeeland. Nzechukwu guard hll upp bra nd, och lyckades gra ronden riktigt intressant nr han brjade trffa HRT och vann tillbaka sin respekt. I andra startade Ulberg med lgre tempo efter att ftt knna p Nzechukwus boxning, kom med en tempovxling igen men Nzechukwu tog det som en riktig MAN tills han totalt snkte Ulberg med sin boxning. VILKEN FIGHT!!! Riktigt fin vinst av Nzechukwu, hatten av, sg ut att bli verkrd till en brjan.
2021-03-07, 01:24
Medlem
Matsu-sans avatar
Hade en knsla att Adesanyas pojkvn skulle ka dit s tippade p under 2.5 ronder istllet...
2021-03-07, 01:25
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Jag tippar att Blachowicz vinner

Jan kan avgra fighten med ett enda slag och de ska slss i en mindre octagon, han kan lttare skra av ytor och trycka honom mot stngslet.

Inte en omjlighet Men jag tror p THE GOAT Muhammed Ali. Annars tror jag Yan tar Sterling.

Allts, Santos mot Rakic p detta kort, Cruz mot Kenney och Yadong mot Phillips... Mste vara rets kort ngonsin! Extremt taggad p Santos mot Rakic! ppet fr ett riktigt brutalt krig med otck KO att vnta
2021-03-07, 01:48
Medlem
rex144s avatar
Blachowicz har en sparringpartner med nigerianska rtter Izu Ugonoh som knner Adesanya,
vrldsmstare i kickboxing och under 8 proffsboxare i tungvikt.
2021-03-07, 02:08
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Blachowicz har en sparringpartner med nigerianska rtter Izu Ugonoh som knner Adesanya,
vrldsmstare i kickboxing och under 8 proffsboxare i tungvikt.

Minns dig som ett stort polish power fan Jag r ett fan av alla fighters, men mste medge att jag blir lite hrd i byxan av Izzy. Riktigt jvla speciment! Hade varit trist om han torska, lt han vinna och lets go JONES!!!

Dags fr kara-france mot Borotorin nu! Lets go!

Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Hade en knsla att Adesanyas pojkvn skulle ka dit s tippade p under 2.5 ronder istllet...

Snyggt, grattis! Fick sjlv slt lite p Nzechukwu nr oddset steg s gjorde en liten profit.
Senast redigerad av bobo909 2021-03-07 kl. 02:11.
2021-03-07, 02:20
Medlem
bobo909s avatar
Kara-France hrdar ut ett rear naked choke attempt som kndes pg i timmar fr att sedan avsluta Bontorin likt ett TV-spel avslut! Vilken comeback, vackert!
2021-03-07, 02:24
Medlem
Airwave92s avatar
Magknslan sger Adesanya men hoppas snppet mer p Blachowicz. Lr bli intressant.
2021-03-07, 03:00
Medlem
bobo909s avatar
Redigt stabil insats av Askarov vilket var rtt s vntat, frvnansvrt bra stende mot ett motstnd som Benavidez nd. Utklassning. Mste f en titelfight nu efter rematchen mellan Figueredo och Moreno.
2021-03-07, 03:28
Medlem
bobo909s avatar
Klass i frsta rond mellan Phillips och Yadong. Mark Hunt hade fan somnat av den headkicken! Annars sg Phillips riktigt pigg ut, men Yadong hade sin stunder han med. Underhllande slagvxglingar, 10-9 Phillips. Phillips rrlighet var verkligen nyckeln till sin framgng i fighten, Yadong hade svrt att lsa honom. Blandade in en fin nedtagning i andra ocks, 20-18 efter tv. Rrligheten avtod lite i tredje, och han spelade det mer skert, fick till en vlbehvlig nedtagning med 1:30 kvar, yadong hamnade dock i topposition. Sista rond till Yadong, 29-28 Phillips i min bok.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in