• 1
  • 2
2021-03-06, 21:21
Medlem
Bor man i "orten" så ser man dessa små pajaser till svenskar som försöker passa in bland babbarna och anammar deras fördummande språk och fasoner. Bryter bokstavligen när dom talar och säger haram. Soc-fall till svenskar och babberiet har växit ihop med varandra och bildat en gemensam underklasskultur som vi alla kan skratta åt.

Men vad tycker ni att vi borde göra med dessa svenska blattar tänk Sebbe Staxx, Einár, Don V etc?
Citera
2021-03-06, 21:31
Medlem
FieryBirds avatar
Låt dem vara. De flesta av dem växer upp till slut.
Citera
2021-03-06, 21:33
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av civic-nihilist
Bor man i "orten" så ser man dessa små pajaser till svenskar som försöker passa in bland babbarna och anammar deras fördummande språk och fasoner. Bryter bokstavligen när dom talar och säger haram. Soc-fall till svenskar och babberiet har växit ihop med varandra och bildat en gemensam underklasskultur som vi alla kan skratta åt.

Men vad tycker ni att vi borde göra med dessa svenska blattar tänk Sebbe Staxx, Einár, Don V etc?
Ungf som man gör med soppåsen. Man knyter den omsorgsfullt och bär den värdigt till soprummet. Man säger adjö och tackar för det som varit. Det behöver inte vara ångestfullt, vi gör alla val i livet och en del får man leva med. Blir det fult så gäller tig och gräv. Glöm inte att bränna skor och kläder. Ev vapen bör spritas eller sjösättas. Och sen pratar vi inte om det här mer men det vet du, nu.
Citera
2021-03-06, 21:37
Medlem
Fourhundredstrokess avatar
Varför ska vi göra nåt? Låt dom va?
Citera
2021-03-06, 21:41
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fourhundredstrokes
Varför ska vi göra nåt? Låt dom va?
Det är så tattaren fann en väg in i samhället. Tiggaren som du ler åt och ger pengar till, är det din nästa?
Citera
2021-03-06, 22:04
Medlem
viftars avatar
Vi behöver bättre manliga förebilder. Hip-hop-kulturen måste utrotas, den gör folk till skräp. Vi behöver förebilder som Magnus Söderman och Klas Lund, tyvärr är det sällan sådana får ta plats i det offentliga.
Citera
2021-03-06, 22:05
Medlem
viftars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FieryBird
Låt dem vara. De flesta av dem växer upp till slut.

Tyvärr inte alla, finns vuxna som lever på det sättet TS beskriver
Citera
2021-03-06, 22:09
Medlem
BigHouses avatar
Det är en överlevnadsstrategi. Svenska killar i mångkulturella förorter är tvugna att tuffa till sig för att ha någon som helst chans att klara sig. Det tuffare ideal som finns tillgängligt är det mångkulturella macho-idealet. Det svenska avmaskuliniserade idealet fungerar inte i förorten.
Citera
2021-03-06, 22:12
Medlem
Niggwards avatar
Blattarna kan få våra pojkar, vi kan pippa deras systrar. Win win
Citera
2021-03-06, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigHouse
Det är en överlevnadsstrategi. Svenska killar i mångkulturella förorter är tvugna att tuffa till sig för att ha någon som helst chans att klara sig. Det tuffare ideal som finns tillgängligt är det mångkulturella macho-idealet. Det svenska avmaskuliniserade idealet fungerar inte i förorten.
Jag är svensk uppväxt i en förort till Stockholm och har levt som yrkeskriminell tidigare, suttit i fängelse mm och inte fan började jag snacka turktugg för det. Jobbade med en del blattar och dom hyste respekt för mig ska jag säga dig. Det sitter inte i adidasjackan eller turkspråket för att uppfattas som tuff utan det är andra saker det handlar om.
Citera
2021-03-06, 22:56
Medlem
BigHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av civic-nihilist
Jag är svensk uppväxt i en förort till Stockholm och har levt som yrkeskriminell tidigare, suttit i fängelse mm och inte fan började jag snacka turktugg för det. Jobbade med en del blattar och dom hyste respekt för mig ska jag säga dig. Det sitter inte i adidasjackan eller turkspråket för att uppfattas som tuff utan det är andra saker det handlar om.

Du är uppväxt i mångkulturell förort och varit verksam i mångkulturell gängkriminalitet utan att det kulturellt påverkat dig. Det tror jag inte ett dugg på.
Citera
2021-03-06, 23:11
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Nackskott.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto