Citat:
Ursprungligen postat av
fattigakraken
Ja vad säger man?
Har inte använt en olaglig drog på ett halvår nu och inte fan har mitt mående förbättrats av det utan snarare tvärtom. Jag saknar vilda fester på stimulanter, att softa med min gås och att trippa på LSD. Slutsatsen blir därav att jag borde gå tillbaka till mitt tidigare liv som pågick kontinuerligt i 7 års tid från 15 till 22 utan vidare problem. Visst man skadade sig ibland och tuppade av, fick krampanfall en grov AT eller liknande men det hör till. Annars har det bara varit roligt att leva med knarket så jag ser inte meningen med att fortsätta som en nykter nolla med tristess och ågren.
Sänker väl moralen här genom att skriva detta men livet är meningslöst och knarket är tricket så varför ska man kämpa emot överhuvudtaget? Jag har exponerats för för mycket glädje och kan inte vända detta.
Kom gärna med invändningar om ni har några.
Du är fortfarande väldigt ung, kroppen klarar ordentligt med stryk, men det försämras med åren. Om du inte taggar ned nu, så finns ju risken att du går över en gräns att du får problem med kropp och psyke som blir körigt att hantera sedan drogfri. Nu är ditt enda egentliga problem att du har tråkigt. Så är det med allting när man kör på hårt, det är skitkul men det kommer en dag när räkningen kommer om man inte chillar ned i tid, och det är väldigt svårt att lyckas stoppa sig i tid. Tycker du är inne på ett bra spår här att dra ned på saker och ting, du behöver ju inte köra på så hårt, ung är du och jag är inte den som är den, men det är just det här att du verkar kört på alldeles för hårt, och det tror jag du inser själv. Fan ta några bira och några groggar det räcker väl.