2021-03-05, 21:54
Medlem
Vart tog de vägen? Är de kvar? Är de en del av naziströrelsen än idag i NMR och liknande grupper?
Citera
2021-03-05, 21:56
Medlem
Banzai-Perkeles avatar
Jag tror de klippte sig och skaffade jobb.
Citera
2021-03-05, 21:57
Medlem
Akvariumfiskarns avatar
Merparten lever förmodligen ett svensson liv.
Citera
2021-03-05, 21:58
Medlem
Pungpuckels avatar
Jadu.. det finns en del spännande levandsöden att berätta.
Citera
2021-03-05, 22:00
Medlem
Postatallens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banzai-Perkele
Jag tror de klippte sig och skaffade jobb.
Haha jo det fanns ju mycket att klippa på deras skalle
Citera
2021-03-05, 22:02
Medlem
Zaedrewss avatar
De är gamla nu. Har problem med tonåringar till kids och huslån. Finns inte tid för kampen längre!

Men skulle vara lite kul att testa som dom. Snagga sig, sätta på sig grön bomberjacka, vit t-shirt, svarta militärkängor från ÖoB, tajta jeans. Sedan ge sig ut i Stockholm för en dag. Skulle man överleva en dag? Skulle polisen ha span på dig på direkten? Skulle det komma fram folk du inte kände som bjöd dig till fest. Många frågor.
Citera
2021-03-05, 22:03
Medlem
Några blev mördade av "det goda våldet" dvs. Extremvänstern. Strök med en del som inte var skinnheads också.
De röda skyr inga medel i "kampen", typ som civila oskyldigas död.
Är väl nån ledarskribent på DN har jag för mig som knivhögg nån ung kille som sedemera visade sig inte vara nazi/skinnhead.

Detta mord ledde ändå till jobb och välkommen in i finrummet.

Så intentionen att med alla medel vilja döda bekfräftade samt obekräftade nazis/skinnheads är gott nog enligt vänstern.
Detta är alltså samma vänster som påstår sig föra någon sorts kamp, men har historiskt sett otroligt många fler liv direkt samt indirekt på sina samveten.

Resten växte väl upp, dom som fick det iaf för dom röda inhemska terroristerna.
Citera
2021-03-05, 22:05
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Vart tog de vägen? Är de kvar? Är de en del av naziströrelsen än idag i NMR och liknande grupper?
Ja man kan ju undra vart dom blev av .dom var ju ute och vevade överallt och hade dom funnits nu, ja då hade dom haft att göra på kvällarna.
Citera
2021-03-05, 22:09
Medlem
TriggerDisciplines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaLejonet
De röda skyr inga medel i "kampen", typ som civila oskyldigas död.
Är väl nån ledarskribent på DN har jag för mig som knivhögg nån ung kille som sedemera visade sig inte vara nazi/skinnhead.

Detta mord ledde ändå till jobb och välkommen in i finrummet.

Jaques Wallner. Motorskribent.
Citera
2021-03-05, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TriggerDiscipline
Jaques Wallner. Motorskribent.
Så var det.

Tack!

Man får ju hoppas att han lider av ångest när han tänker på livet han tog. Mest troligt inte då sådana här vänstermördare ofta är totalt utan moraliska värderingar samt tycker att dom aldrig gör fel. Inte ens när man mördar oskyldiga.

Men blir ju så om hela etablisemanget sanktionerar dessa mord vilket i princip gjordes.
Citera
2021-03-05, 22:19
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen

Beror på vad man menar med om vi är kvar eller inte. De flesta av oss är skötsamma sedan länge. Finns en del inom polisen, brandkåren, och en del är egna företagare. Det var bara en minoritet som det gick riktigt illa för.

Ideologiskt har de flesta av oss resignerat (det gjorde vi redan på 90-talet). Varför slåss för ett folk som pissar på dig?

Någon skrev att vi är tonårsföräldrar, men de flesta av oss har barnbarn som är nästan tonåringar.

Edit: Såg nyligen att en gammal bekant i de kretsarna t o m jobbar inom MSM numera.
Citera
2021-03-05, 22:21
Medlem
SolidSteels avatar
Vi är kvar, i en sovande terrornazicell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in