Citat:
Ursprungligen postat av
Blaire-Witch
Varför då? Ja för att det är olagligt för det första och ganska så äckligt att göra framför barn i sjunde klass. Vad har mina sexvanor med saken att göra menar du? Inte har jag samlag eller onanerar framför mina barn i var fall

Tänk att jag visste hur du skulle svara, naturligtvis skulle du utgå från att han ska ha runkat i kameran helt medveten om att han sågs av andra och svara alldeles emotionellt. Såklart skulle du missförstå med flit för att kunna få fortsätta känna dig upprörd och ha en pinne i röven.
Men visst, gick det till på det viset håller jag i sådana fall med men det får man väl ändå hålla för orimligt. Skulle man tycka om att visa upp sitt kön en 20-någonting elever så hade han nog blivit påkommen tidigare då han kunde gjort det innan saker byttes till digital undervisning. Inte sant?
Men vad anser du då om ett scenario där han inte var medveten om att han sågs av andra?
Ponera att man är en bra lärare och människa men sen är dålig med tekniken och tar för givet att man gör det i ensamhet, är det då okej att sprida film på det och försöka hänga ut och förstöra hans liv för det?