2021-03-04, 16:54
Medlem
Blaire-Witchs avatar
Från Kristianstadbladet:

Citat:
Läraren på en skola i Kristianstads kommun höll en digital lektion. Samtidigt ska han ha gjort något som eleverna uppfattade som att mannen onanerade, vilket chockade eleverna. Kommunens utbildningschef Kenth Olsson bekräftar att han fått information om det eleverna sagt och att det ligger filmer ute på nätet av det inträffade.

Citat:
Det var en klass i årskurs sju som hade mannen under torsdagen. Under lektionen såg de alla något som de uppfattade som att han onanerade och flera elever slog larm.

Någon som vet mer? Vilken skola det rör sig om. Vilket jävla äckel till människa ifall detta är sant.
Senast redigerad av Blaire-Witch 2021-03-04 kl. 17:42. Anledning: Ny citat
Citera
2021-03-04, 17:04
Medlem
Vill se filmen. Skulle kunna vara något annat (kliar sitt ben).
Citera
2021-03-04, 17:05
Medlem
Blaire-Witchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awesome5
Vill se filmen. Skulle kunna vara något annat (kliar sitt ben).

Har letat men hittar den inte, om du hittar får du mer än gärna lägga upp.
Citera
2021-03-04, 17:08
Medlem
Undercoverss avatar
Inte för jag vet någonting om detta fall men det kan lika gärna kliat i ljumsken/på låret/knät på läraren och det (lagom svenskt) direkt blev paralleller till onani/pedofili/oanständigt beteende(?).

-Vänta innan ni hänger ut snubben så denne åtminstone får en chans att svara på påståendet/anklagelsen!
Citera
2021-03-04, 17:08
Medlem
Det dröjer nog inte länge innan det finns är på FB
Citera
2021-03-04, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undercovers
Inte för jag vet någonting om detta fall men det kan lika gärna kliat i ljumsken/på låret/knät på läraren och det (lagom svenskt) direkt blev paralleller till onani/pedofili/oanständigt beteende(?).

-Vänta innan ni hänger ut snubben så denne åtminstone får en chans att svara på påståendet/anklagelsen!
Skulle inte förvåna mig. Vad får man ut av det egentligen? Det är dessutom tonåringar.
Citera
2021-03-04, 17:12
Medlem
Undercoverss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awesome5
Skulle inte förvåna mig. Vad får man ut av det egentligen? Det är dessutom tonåringar.
Det var precis så jag också tänkte.....
Citera
2021-03-04, 17:13
Medlem
Screwattacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undercovers

Tänker likadant. Alternativt att han glömde att han streamade efter lektionens slut, och tänkte avsluta dagen med lite "egentid". Jädrar vilken ångest.

Edit: Kan dock tillägga att jag precis fick höra att läraren i fråga är tagen ur tjänst med omedelbar verkan.
Citera
2021-03-04, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaire-Witch
Vilket jävla äckel till människa ifall detta är sant.

Varför då?
Och du har aldrig onanerat då eller? Aldrig gjort en snabbis någon gång i livet?

Tja, om det är sant så får man ju även anta att det skedde av misstag då få skulle frivilligt visa upp sig med vilja utan glömde att stänga av kameran. Knappast så att någon sätter sig och gör det med vetskapen om att det finns en 20-någonting elever som kan se en.
Så han ville nog bara ta en snabbis i sitt eget hem medan det skulle bli någon längre paus.

Och då är det ju faktiskt äckligare av folk som sprider videon, försöker hänga ut och vill förstöra livet för honom.

Man kan nog vara en väldigt bra lärare och människa även om man är klantig på det tekniska och glömmer att stänga av kameran när man ska roa sig själv.
Citera
2021-03-04, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjugofemore
ta bort
Om läraren gjort det med flit, vilket jag inte tror, så är det förmodligen någon inom ekonomi. Ekonomer är riktiga skräpmänniskor hela högen.
Citera
2021-03-04, 17:18
Medlem
maxatdunders avatar
Lärare = kvinna med stora fasta bröst! Vi hoppas
Citera
2021-03-04, 17:29
Medlem
Blaire-Witchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Varför då?
Och du har aldrig onanerat då eller? Aldrig gjort en snabbis någon gång i livet?

Tja, om det är sant så får man ju även anta att det skedde av misstag då få skulle frivilligt visa upp sig med vilja utan glömde att stänga av kameran. Knappast så att någon sätter sig och gör det med vetskapen om att det finns en 20-någonting elever som kan se en.
Så han ville nog bara ta en snabbis i sitt eget hem medan det skulle bli någon längre paus.

Och då är det ju faktiskt äckligare av folk som sprider videon, försöker hänga ut och vill förstöra livet för honom.

Man kan nog vara en väldigt bra lärare och människa även om man är klantig på det tekniska och glömmer att stänga av kameran när man ska roa sig själv.

Varför då? Ja för att det är olagligt för det första och ganska så äckligt att göra framför barn i sjunde klass. Vad har mina sexvanor med saken att göra menar du? Inte har jag samlag eller onanerar framför mina barn i var fall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in