Citat:
Ursprungligen postat av
Cosmo.Kramer
Papal uråldrigt? De har bara ett börsvärde på drygt 300 miljarder dollar och deras aktie har dubblerats sen januari 2020...
Trodde du snackade skit Kramer, men jävlar Paypal går bra på börsen.
Hur är det ens möjligt? För jag trodde med det var uråldrigt och att alla hade lärt sig att hata på Paypal nu för tiden då det är otroligt värdelöst ur ett användarsynpunkt. Men tji fick jag!