2021-03-02, 19:52
Medlem
supernalles avatar
Tänkte dra iväg en beställning på några kungssnussatser.
Vad rekommenderar ni?

Prillans och Coobras satser kommer jag inte överens med. Har förhoppningar på att kungssnus ska vara bättre.
Snusar general eller grov annars.
Behövs nån arom tillsättas eller är det bäst utan?
Citera
2021-03-02, 20:25
Medlem
SolidSteels avatar
Ingen alls, har man inte råd att köpa sig ett hyfsat snus så ska man helt enkelt låta bli, har du det knapert så spar in på något annat vill du inte göra det så sluta snusa!
Citera
2021-03-02, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SolidSteel
Ingen alls, har man inte råd att köpa sig ett hyfsat snus så ska man helt enkelt låta bli, har du det knapert så spar in på något annat vill du inte göra det så sluta snusa!

Det var den mest krystade kommentaren. Personen kanske vill göra eget snus för att det är godare.
Ska jag säga liknande till dig när jag sitter i min Audi rs7:a? "böööh, köp en riktig bil om du nu ändå ska köra...."
Citera
2021-03-02, 22:28
Medlem
Jag gillar Virginia. Bra konsistens och framförallt bra smak. Notera däremot att den innehåller mycket nikotin vilket kan vara oönskat för den som inte är van. Lagringstiden är också lite av ett gissel. Helst ska den stå i minst en månad innan du börjar snusa den, men vänta gärna två månader för bästa resultat.

Edit: intressant.. Gick precis in och läste på kungssnus hemsida och såg att nikotinhalten har sänkts rejält för Virginia...
Senast redigerad av HeyWired 2021-03-02 kl. 22:34.
Citera
2021-03-03, 05:23
Medlem
Ocelots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supernalle
Tänkte dra iväg en beställning på några kungssnussatser.
Vad rekommenderar ni?

Prillans och Coobras satser kommer jag inte överens med. Har förhoppningar på att kungssnus ska vara bättre.
Snusar general eller grov annars.
Behövs nån arom tillsättas eller är det bäst utan?

Gillar deras standard satser, medium mald. Kör oftast den med lite rostad ek, en grund eller original arom samt lite mesquite rök tillsatt, blir ett fint snus som håller var dag..
Har provat flesta Kungssnus och det är topp klass rakt igenom. Prova en medium mald med st bernards för en general liknande smak och grova arom för grov då såklart..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in