2026-01-27, 20:13
Medlem
Flenzenstocks avatar
Den här diskussionen måste vi återuppta. Är det skönt att knulla?
Citera
2026-01-27, 22:41
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flenzenstock
Den här diskussionen måste vi återuppta. Är det skönt att knulla?

Faktiskt, du borde prova nån gång.

Och det absolut bästa är att göka någon snygg kvinna, och när du tittar upp under akten och ser vad du har kotten i, så kommer du hur lätt som helst.
Citera
2026-01-27, 23:43
Medlem
Självklart är det skönt, annars skulle man väl inte göra det såvida man inte är ivrig på att skaffa barn?
Gäller bara att man hittar en man som gillar att njutning går åt båda hållen...
Citera
2026-01-28, 09:45
Medlem
Ibland i bland inte.
Citera
2026-01-28, 10:00
Medlem
tjabolitos avatar
Jag föredrar att lukta på och slicka fittan och dra en runk samtidigt
Citera
2026-01-28, 16:33
Medlem
Roidberts avatar
Det är skönt, men tyvärr blir det mindre skönt med tiden. Tyckte att det kändes betydligt skönare att ha sex när jag var 27 än nu när jag är 37. Ett av mina skönaste samlag var när jag stoppade in kuken och bokstavligt talat sprutade i fittan inom 30.sekunder.
Citera
2026-01-29, 07:54
Medlem
Det finns mycket som är skönt med att knulla och även kring samlaget, förspel och efteråt. Om vi börjar med det fysiska, så gillar jag att smeka och pulla en blöt fitta eller att den blir blöt. Den varma kladdiga känslan. Sen är det själva penetrerandet, in och ut. Speciellt om fittan är lite trång. Är den inte blöt, så väntar jag eller så blir det inget. Att gå in när det är torrt det inte är uppskattat förstår jag utan att fråga och själv tycker jag det är avtändande. Själva juckandet ut och in är skönt och visst är det skönt att runka eller bli sugen. men det en blöt fitta är bäst. Utlösningen är förstås skönt, speciellt om jag hållit tillbaka en stund eller det var ett tag sen. Har hänt att utlösningen kommit som en överraskning och det är en besvikelse. Jasså var det över nu? ha ha.

Om jag fortsätter innan, så gillar jag att ta på och smeka henne. Både bara huden lite varstans och brösten. Först runtom sen mer på bröstvårtorna. Känslan och reaktionerna gillar jag. Den förhoppningsvis blöta och kladdiga fittan nämnde jag. Jag slickar henne gärna. Mest för reaktionerna men smakar oftast helt ok (fisk med citron i bästa fall) och efter ett tag försvinner smaken.

Efteråt eller på morgonen efter är najs. Relationen spelar stor roll för upplevelsen och så att säga kvalitén på sexet. Att hon är snygg spelar roll innan och första gången, sen är det mindre viktigt. Borde skrivit jag tycker o.s.v. för det är ju vad jag tycker. Blir jobbigt att dra det varje mening.
Citera
2026-01-29, 10:32
Medlem
Lite skönt ja. Men ganska överskattat också. Jag tar hellre en massage.
Citera
2026-01-29, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firrex
Lite skönt ja. Men ganska överskattat också. Jag tar hellre en massage.
Det skulle jag säga är överskattat. Gör mest ont. Efteråt är det en behaglig avslappning, men nej inte så skönt som sex.
Citera
2026-01-29, 14:16
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Ja om det finns en mental o känslomässig koppling och jag verkligen tänder på den jag ligger med så är det najs och skönt att knulla. 😊 Det finns också tillfällen när knullande är allt annat än skönt, men mest av allt typ ingenting och jag är helt neutralt inställd det till det som händer och det är när jag säljer sex. Jag har aldrig blivit utsatt för brott (privat eller i tjänsten -- tack lov!) men jag har ändå upplevt en stor del av skalan skönt - oskönt. Om man säger så. 🤪
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in