2021-03-02, 11:12
Medlem
Man.
De sista tio sekunderna är skönt.
Vägen dit känns inget speciellt tycker jag. Inte fysiskt alltså. Visst känns det bra att hyndan suger av en men det är ju mest uppkåtande. Hon bara sitter där och avgudar min fbdase. Men skönt är det inte direkt. Samma gäller övriga hål.
Citera
2021-03-02, 11:15
Medlem
Du har ju upppenbarligen inte förståt vad sex handlar om, så inte konstigt du känner frånvarande känslor.

Testa att inte se personen som ett objekt? En början var fall
Citera
2021-03-02, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geezson
Du har ju upppenbarligen inte förståt vad sex handlar om, så inte konstigt du känner frånvarande känslor.

Vad menar du? Jag ser hyndan som en knulldocka/maskin som ska tillfredsställa mig. En madrass med hål i.
Citera
2021-03-02, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abcdefgordon
Vad menar du? Jag ser hyndan som en knulldocka/maskin som ska tillfredsställa mig. En madrass med hål i.
Som din far såg din mor?
Jag tror inte det fungerar i ett jämställt samhälle 2021.
Inga kvinnor vill ligga med dig gratis så det blir om du
får betala. Inte ens då är det säkert att du får napp.
Du är troligtvis ett troll som skall provocera.
Ät upp din kaviarmackor och drick ur din Oboy och gör en
självrannsakan.
Citera
2021-03-02, 11:27
Medlem
SolidSteels avatar
Att ha samlag är mycket trevligt, från början till slut!
Citera
2021-03-02, 11:33
Medlem
Jag tycker nästan tvärtom. Själva sexet är så grymt skönt så jag vill nästan inte komma för då är det liksom slut. Men det är klart det är skönt att komma också.
Citera
2021-03-02, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Groundstone
Jag tycker nästan tvärtom. Själva sexet är så grymt skönt så jag vill nästan inte komma för då är det liksom slut. Men det är klart det är skönt att komma också.

Är det skönt att dra skinnet fram och tillbaka?
Citera
2021-03-02, 11:39
Medlem
Booiis avatar
Citat:
Man.
De sista tio sekunderna är skönt.
Vägen dit känns inget speciellt tycker jag. Inte fysiskt alltså. Visst känns det bra att hyndan suger av en men det är ju mest uppkåtande. Hon bara sitter där och avgudar min fbdase. Men skönt är det inte direkt. Samma gäller övriga hål.

Jag skulle nog säga att det är skönt men håller med om att de sista sekunderna är skönast. Tror mycket av njutningen handlar om att dominera också (för mig) och inte själva sexet i sig men sedan är jag ju speciell så vem vet.
Citera
2021-03-02, 11:44
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geezson

Har djur känslor när de knullar?

OnT; samma här, sedan klimakteriet har jag mistat al lust till sex. Ganska skönt faktiskt.
Citera
2021-03-02, 11:58
Medlem
Dille24s avatar
Det är ju lite för skönt kan jag tycka. Hade gärna sett att det vore lite mindre skönt så att man inte kom så snabbt.

Tycker inte att en avsugning är lika skön som att få trycka in den i ett hål..
Citera
2021-03-02, 12:21
Avslutad
Citat:

Du saknar en mänsklig själ och kärlek för kvinnan. Är du smygbög kanske?
Citera
2021-03-02, 12:27
Medlem
Thraxxs avatar
Ibland är det jävligt skönt att knulla ibland inte som med allting annat här i livet. Har man hållit sig en bra stund då är det dock skönast också precis som med allting annat fakta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in