2022-06-12, 21:51
Medlem
Bara om jag får bli avsugen av två tjejer samtidigt.
Citera
2022-06-12, 22:00
Medlem
Ghastens avatar
Ja det är skönt och härligt hela vägen in i mål. Brukar hålla ut på det så länge jag kan.
Citera
2022-07-12, 17:32
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellestrandh
Nej inte lika skönt som när man var ung.
Sexet är numera tråkigt. Kärringens fitta har blivit torr och fläskig. Finns inget spännande att uppleva mer.

Jag har försökt att hotta till sexlivet. Men det blir ingen positiv reaktion.

Är 55 år och 16 år i samma fitta. När man var ung var sex spännande. Tjejernas fittor var varma och fuktiga.

Det var spännande att testa nya saker. Nu har man gjort allt man vill. Tjejerna var kåta och lika sugna på att testa nya saker.

Jag förstår inte hur sexlivet kan blivit så trist.

Hade du bott i by skogen i afrika hade du kunnat sätta på unga tjejer utan problem.
Västerländska män begränsas nåt så oerhört i sitt sexliv av normer.

Alla män med normal sexlust och testosteron håller nog med om att man hällre knullar en fin 18 åring än en småfet 50 åring man varit med i 15 år.
Men samhället och kärringen säger då att du är peddofil och ett äckel.

Åk utomlands och knulla är mitt råd, för det kommer inte bli bättre om nu inte din käring får en kropp som en 25 åring helt plötsligt.

Jag tycker det är skönt att knulla fortfarande men då knullar jag inte heller samma kvinna år efter år heller, och absolut inte om hon är fet och ful.
Alla män som varit med samma kvinna för länge och knappt har sex längre borde köpa en hora bara för att få igång maskineriet igen.
Testosteron och jakt på sex gör en otroligt mycket piggare i kroppen och klarare i huvet.

Förstår mig helelrinte på dom som ska ha nåt avancerat sex.
Har kört missionären i typ 20 år nu och aldrig blivit besviken.
Låt hon ligga där med särade ben, in med den nåra minuter och när du kommit är sexet klart.
Vill hon ha nån jävla fittslickande don juan som knullar i 35 min och tar henne i alla hål får hon väl hitta nån annan.
Citera
2022-07-12, 19:01
Medlem
Ibland. Tycker mest om att bara få suga av om jag får välja.
Citera
2022-07-12, 19:38
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abcdefgordon
Man.
De sista tio sekunderna är skönt.
Vägen dit känns inget speciellt tycker jag. Inte fysiskt alltså. Visst känns det bra att hyndan suger av en men det är ju mest uppkåtande. Hon bara sitter där och avgudar min fbdase. Men skönt är det inte direkt. Samma gäller övriga hål.

Du måste göra något fel, helt klart. Det bästa är nästan när man tränger in i kvinnan. Och om du tycker samleget är en trasnsportsträcka så måste det bero antingen på att din partner är oengagerad, eller på att du själv inte är avslappnad nog för att ta för dig.
Citera
2022-07-12, 20:48
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Vill hon ha nån jävla fittslickande don juan som knullar i 35 min och tar henne i alla hål får hon väl hitta nån annan.

35 minuter är lite kort, kanske det dubbla är lämpligt. Förstås med mycket slickande och djupt i alla hål.

På ämnet: Jag uppskattar själva samlaget mycket mer än orgasmen, som ju är några enstaka sekunder av det totala upplevelsen.
Citera
2022-07-13, 00:05
Medlem
Japp,men bara dom första minuten och dom sista sekunderna,allt där i mellan är ren njutning för kvinnan.

Anledning,har sån djäkla produktion av "försats" som om det då råkar vara en kvinna som har liknande produktion av hennes naturliga "glidmedel" resulterar i att jag kan hålla på länge..

Upplever penetrerande sex och att bli avsugen lite lika.Djävligt skönt just i början,sen avtar njutningen för att sen byggas upp igen och resultera i min orgasm.

Så sex är skönt,men inte igenom hela akten så att säga..
Citera
2022-07-13, 00:06
Medlem
LeCastles avatar
Ju längre man håller in desto större belöning.
Antar att du aldrig fått en BJ. Prova det.
Citera
2023-01-10, 11:35
Medlem
Laggiores avatar
Just att bara knulla blir tråkigt i längden, det finns ju så mycket annat trevligt inom sex.
Citera
2023-01-11, 13:35
Medlem
snooper123s avatar
Skönt genom hela akten men mest skönt vid orgasm såklart.
Citera
2023-01-13, 11:26
Medlem
Dimpens avatar
Givetvis är det skönt att knulla
Citera
2023-01-29, 19:51
Medlem
sb1231s avatar
Det är skönt o knulla om det är med rätt person. När de finns starka känslor för varandra och när de pirrar i hela kroppen bara av att kyssa o bli rörd av den personen. Då är knullet perfekt. Speciellt när båda fokuserar på att ge varandra orgasm och att det inte bara e in o ut sen tack o adjö liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in