Citat:
Ursprungligen postat av
Ellestrandh
Nej inte lika skönt som när man var ung.
Sexet är numera tråkigt. Kärringens fitta har blivit torr och fläskig. Finns inget spännande att uppleva mer.
Jag har försökt att hotta till sexlivet. Men det blir ingen positiv reaktion.
Är 55 år och 16 år i samma fitta. När man var ung var sex spännande. Tjejernas fittor var varma och fuktiga.
Det var spännande att testa nya saker. Nu har man gjort allt man vill. Tjejerna var kåta och lika sugna på att testa nya saker.
Jag förstår inte hur sexlivet kan blivit så trist.
Hade du bott i by skogen i afrika hade du kunnat sätta på unga tjejer utan problem.
Västerländska män begränsas nåt så oerhört i sitt sexliv av normer.
Alla män med normal sexlust och testosteron håller nog med om att man hällre knullar en fin 18 åring än en småfet 50 åring man varit med i 15 år.
Men samhället och kärringen säger då att du är peddofil och ett äckel.
Åk utomlands och knulla är mitt råd, för det kommer inte bli bättre om nu inte din käring får en kropp som en 25 åring helt plötsligt.
Jag tycker det är skönt att knulla fortfarande men då knullar jag inte heller samma kvinna år efter år heller, och absolut inte om hon är fet och ful.
Alla män som varit med samma kvinna för länge och knappt har sex längre borde köpa en hora bara för att få igång maskineriet igen.
Testosteron och jakt på sex gör en otroligt mycket piggare i kroppen och klarare i huvet.
Förstår mig helelrinte på dom som ska ha nåt avancerat sex.
Har kört missionären i typ 20 år nu och aldrig blivit besviken.
Låt hon ligga där med särade ben, in med den nåra minuter och när du kommit är sexet klart.
Vill hon ha nån jävla fittslickande don juan som knullar i 35 min och tar henne i alla hål får hon väl hitta nån annan.