Citat:
Ursprungligen postat av
DenVackra
Håller inte alls med GW här men han har väl alltid varit en sådan som babblar på? Kanske han pratar så mycket att han inte hör när andra ska prata.
Att han direkt avfärdade självmord tänker jag kan ha att göra med att han inte vågar prata om det i tv på grund av att det är ett känslig ämne för de anhöriga och att de skulle ta illa upp. Jag vet inte, bara en tanke.
Varför försvara GW i detta fall. Om han får sitta i TV och medvetet ljuger så är han ju inte frisk. Att förklara det med att han är hänsynstagande håller inte.
Men ditt inlägg följer helt mönstret i trådarna kring DA.
Det verkar stört omöjligt att se sanningen.
Det enklaste Case var 5-mils löpningen. Den var helt omöjlig att DA skulle ens tänka sig att genomföra. Ett solklart villospår inför självmord eller försvinnande.
Ändå har tusentals skribenter försökt få ihop rimliga förklaringar till varför och hur han skulle genomföra detta. MP och polisen inräknade.
När det enkla och rimliga hade varit att fundera på vad han tänkte göra i istället.
Om jag skulle säga till mina kompisar att jag skulle gå till kyrkan. Då skulle de garanterat inte leta efter mig i kyrkan. Haha. Men de skulle bli oroliga.