2021-02-28, 21:59
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Tänkte köra Jerusalema-dansen som ett lekuppdrag på en festtillställning. Dela upp i fyra danslag med en inhyrd professionell dansare som domare. Kan det bli lyckat eller är det för svårt tror ni? Föreställ er ett gäng medelålders medelklass-svenssons. Således en del spridning vad gäller dans-koordination / dansmotorik.

Men det kanske kan bli kul? Själv är jag inte så förtjust i påtvingade aktiviteter. Men jag är heller ingen måttstock för hur andra fungerar.

https://m.youtube.com/watch?v=flsevqZ1PKo
Citera
2021-02-28, 22:07
Medlem
Asmodeusvults avatar
Ser väldigt väldigt enkelt ut.
Alla som kan tugga tuggummi och gå samtidigt kommer ”klara” det.

Men endast några kommer tycka att det är roligt… Några kommer vilja visa upp sig och resten kommer inte vilja skämma ut sig alls.

Mannen i din video hade garanterat inte ställt upp om han inte hade varit tvungen i sin roll som pajas på TV4.
Citera
2021-02-28, 22:59
Medlem
det är nog ingen raketforskning vi pratar om här, men det verkar dödstråkigt.
Citera
2021-02-28, 23:16
Medlem
SolidSteels avatar
Simpelt, dock väldigt tråkigt bättre kan du!
Bäst vore nog om du passade vidare ditt uppdrag till någon annan.
Citera
2021-02-28, 23:31
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Tänkte köra Jerusalema-dansen som ett lekuppdrag på en festtillställning. Dela upp i fyra danslag med en inhyrd professionell dansare som domare. Kan det bli lyckat eller är det för svårt tror ni? Föreställ er ett gäng medelålders medelklass-svenssons. Således en del spridning vad gäller dans-koordination / dansmotorik.

Men det kanske kan bli kul? Själv är jag inte så förtjust i påtvingade aktiviteter. Men jag är heller ingen måttstock för hur andra fungerar.

https://m.youtube.com/watch?v=flsevqZ1PKo

Den är inte svår, det är ju därför den har blivit viral.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in