[quote=jack.daniels|77146906]
Citat:
Ursprungligen postat av
bajssprutan
Om det inte smäller i Shitholistan/QUOTE]
Var exakt skulle du hävda att shitholistan ligger? Nyfiken fråga!

Det ligger på många ställen
Dessvärre håller Sverige också på att bli ett shitholeistan.
Jag vill inte se någon antydan till pk snack i ur-anus!
Doofy verkar vara i upplösningstillstånd, helt oförmögen att göra annat än improduktiv improduktiva intervjuer fn
Det är bara luta sig tbx och hålla koll på Fed och stora börsen nu. Att hålla på och gotta sig leder ingen vart.