Citat:
Ursprungligen postat av
erk0r
Hmmm, funderar på att gå full retard och sadla om hela portföljen till råvaror och speciellt Uranus aktier. Det är ett jefla blodbad överallt nu. Är inte orolig, men det är så himla tråkigt
Ta det väldigt lungt med det som kommer Ur anus. Det är mycket skit här.
På ett seriöst plan kan skiten dyka helt plötsligt om typ en reaktor går åt helvete, och det är som du ser helt omöjligt att förutse något.
Ska du ge dig in i dumheterna köp bara lite och köp en dag det är blodrött.
Be greedy when others are fearful, be fearful when others are greedy. Kloka ord.
På svenska: Köp dippen, inte toppen.