Citat:
Ursprungligen postat av
Zneekah
Pärlor för svin !
Jag som stirrat på kursen hela dagen la in en bunt till kring 14.60 som jag hoppas kan nå en peak runt 16,50 ish lite efter 21 - men vem vet här sitter jag och kan ha tagit en pipa för mycket och blivit lite sifferblind. Känner väl i alla fall att det känns vettigt att försöka få ut mycket av dagar som dessa med lite hobby trejdande ....
Jag är också väldigt oproffsig. Jag tittar inte ens på candlesticks. Jag tittar på kurvan och ser ungefär när det vänder.
Med psykologin i bakhuvudet att de som liksom jag hoppade på vid 3, eller tidigare med ganska mycket större innehav än jag är intresserade av att plocka hem vinst utan att krascha kursen.
Samtidigt som köpsidan blir sugen så fort det swingar under "baslinjen"
Mina köp och säljsiffror är helt memebaserade. 13.37 är uppenbart, 15:29 är klockslag från en sida jag hade uppe som stannat precis innan börsen öppnade och 14,20 är såklart 420 med en etta framför.
Första säljet var precis vid nergången efter spiken. Icke memebaserat
Min teori är att det är därför den swingar mellan 13.5-15.5ish.
Bottnarna ser ut att bli högre och jag har kanske missat, men det kommer alltid rekyler eller fler tåg.
Här skulle nog
sinewave med sina kunskaper kunna dra in mycket pengar idag, men jag tror inte han tradear enskilda aktier på det viset.
Jag har ju hundra GEVO också.
Hmmmm, kanske har du rätt angående emission ? Då kommer de att kastrera stackars stockis.