• 1
  • 2
2021-02-26, 23:30
Medlem
Ni som har en KK relation. Hur länge brukar den vara,tills ni byter/avbryter/gör slut? är ni med samma tjej i några veckor? månad? flera månader? år? Och hur ofta träffas ni?
Citera
2021-02-26, 23:49
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
Ni som har en KK relation. Hur länge brukar den vara,tills ni byter/avbryter/gör slut? är ni med samma tjej i några veckor? månad? flera månader? år? Och hur ofta träffas ni?
Har åtta killkompisar som jag har en KK-relation med. Den längsta har varat i ett par år, träffas regelbundet, dock inte alltid som sex är involverat eftersom vi även är vänner utanför. Man kan gott och väl säga att vi är FwB (Friends with Benefits.)

Alltid bra att ha sådan relation då jag just nu inte har tid för en fast parrelation pga. eget företag. 😊
Citera
2021-02-26, 23:55
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av webbutvecklaren
Har åtta killkompisar som jag har en KK-relation med. Den längsta har varat i ett par år, träffas regelbundet, dock inte alltid som sex är involverat eftersom vi även är vänner utanför. Man kan gott och väl säga att vi är FwB (Friends with Benefits.)

Alltid bra att ha sådan relation då jag just nu inte har tid för en fast parrelation pga. eget företag. 😊
Har det skattetyngda bolaget med sex att göra?

Får jag fråga hur du förhåller dina åtta olika partners i relation till varandra?

OnT: En månad till ... längsta är +10år. Samlar dock inte på knull men rent sakligt så. Den senare har varit någon gång per år till mer intensiva perioder.
Senast redigerad av GoUoD 2021-02-26 kl. 23:58.
Citera
2021-02-26, 23:56
Medlem
ZlatanStatyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD

Får jag fråga hur du förhåller dina åtta olika partners i relation till varandra?

OnT: En månad till ... längsta är +10år. Samlar dock inte på knull men rent sakligt så..
Bjud hem alla 8 på en fika
Citera
2021-02-26, 23:59
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanStatyn
Ja, jag tänker att dockan som skrev det där inte riktigt har fötterna på jorden (utanför sovrummet) i relationer, varför jag frågade.
Citera
2021-02-27, 00:00
Medlem
ZlatanStatyns avatar
Citat:
Ja, jag tänker att dockan som skrev det där inte riktigt har fötterna på jorden i relationer, varför jag frågade.
Galet ju. 8 pers liksom...
Citera
2021-02-27, 00:03
Bannlyst
1-2 gånger i veckan, varar vanligtvis ett par månader.

Säkrare än krogen och man lär känna varandra lite så att sexet blir bättre.

Som en flickvän, fast på säkert avstånd och i lagom dos.
Citera
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Inte alls, jag har också horat med en handfull individer och ville höra hennes "take" på det. Förvisso jävligt slampigt att ha aktiv sexrelation till åtta käftar men vi alla fungerar olika - varför jag blev nyfiken på skribenten.
Citera
Bannlyst
Citat:

Den moderna kvinnan är så. Förmodligen är andra värre.
Citera
2021-02-27, 00:06
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:

Tre av dom känner varandra, inte resterande. Alla vet dock om varandra, då jag inte undanhåller för någon hur många kk:n jag har.

Träffar iallafall alla ganska regelbundet, både i och utanför KK-relation.
Citera
2021-02-27, 00:08
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArrigoSacchi
Den moderna kvinnan är så. Förmodligen är andra värre.
Är dock inte en kvinna 😂
Citera
2021-02-27, 00:11
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Kanske man borde göra någongång xD
Citera
  • 1
  • 2