2021-06-09, 09:03
Medlem
Houslers avatar
Hoppas han åker i fängelse och tappar tvålen.
Citera
2021-06-09, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuevablue
Chevan65an, antar att du har tagit 65an från ditt enorma missbruk din misslyckade fitta, sluta blanda in deras familjer när du skriver . Men du är väl en feg liten pojke som inte vågar prata öppet och måste gömma dig bakom en skärm när du skriver en massa skit.

Om du är så cool skriv ner ditt nr till mig i DM så kan vi pratas vid och mötas upp och diskutera saken .

Varför kommer jag och tänka på den här låten när jag läser dina texter ? Jävla mupp!
https://www.youtube.com/watch?v=-LPna6mgveg
Citera
2021-06-09, 09:56
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Livsmissbrukare: ni må hata Saint Nicco som många här kallar honom , men för det första han är INGEN våldtäktsman!!! För det andra han är en smart individ som aldrig skulle begå en våldtäkt och absolut inte i sitt eget hem!!! Tjejen som påstår detta var med på allt detta från första början, ångrade sig dagen efter och anmälde , tragiskt men så är det ,

Men nu får alla hatare som är så avendsjuka på han chansen att
Hata här på Flashback , majoriteten är för fega att säga va dom tkr irl vilket är
Patetiskt !! . Antagligen blir han/dom dömda oavsett i detta fall men jag vet att det inte har skett någon våldtäkt !.

hahahah dagens skämt saint nicco..han heter farshid men har blåst såå många så han fått ändra namn för folk letar efter han..smart vart då??..hur många volter har han gjort nu???..tyder det på högt iq??..förstår du är en stackarsidentitetssökare som springer och gör skit jobb och ser upp till han..hahahahahh.vilken looser du är...hur gammal är du och hur länge har du känt farshid eller farskit som är hans igentliga smeknamn...tycker du det är helt ok blåsa alla sina vänner i billaffärer med??...hans sperma hittades på henne..vad tyder det på tror du..han skulle ju aldrig vara typ otrogen emot sin fru i sitt eget hem eller??..och du jag kan upplysa dej om att vid en våldtäkt får tjejer oftast skador..eller tror du på största allvar hon ville han bilnycklar uppstoppade i sej med??...snälla du byt blöjor ochgå och lägg dej innan någon lite äldre kille med högre status än lille fappe tröttnar på dejpå dej för då kan jag lova dej det inte blir lika trevligt för dej din mes
Citera
2021-06-09, 10:08
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheckingfrBehind
Varför kommer jag och tänka på den här låten när jag läser dina texter ? Jävla mupp!
https://www.youtube.com/watch?v=-LPna6mgveg

https://www.youtube.com/watch?v=9ou8A7JY2Kc

och jag tänker på han när jag hör denna låten när han sjunger om hans pappa farshid love life

och du skicka gärna ditt nr nr till mej i pm och gärna en address med och namn så ska jag svänga förbi dej..annars kan du komma och besöka mej här i rinkebronks om du vill så ska vi se vem det är som får bajs i byxan
Citera
2021-06-09, 10:24
Medlem
Citat:
Chevan65an, antar att du har tagit 65an från ditt enorma missbruk din misslyckade fitta, sluta blanda in deras familjer när du skriver . Men du är väl en feg liten pojke som inte vågar prata öppet och måste gömma dig bakom en skärm när du skriver en massa skit.

Om du är så cool skriv ner ditt nr till mig i DM så kan vi pratas vid och mötas upp och diskutera saken .

Med tanke på hur dina tidigare inlägg ser ut, så behöver jag egentligen inte ens svara på detta. Men samtidigt tänker jag. Vem födde dig? Och vart??
Citera
2021-06-09, 16:25
Medlem
exexexexs avatar
Vart går gränsen för grov våldtäkt vs våldtäkt?
Är misshandel inräknat på något sätt? Eller trasiga hål? Eller längden?
Citera
2021-06-09, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exexexex
Citat:
Våldtäktsbestämmelserna återfinns i 6:e kapitlet Brottsbalken (BrB).

Enligt 6:1 § 1 st BrB dömes den som:
"...genom misshandel eller annars med våld eller genom hot om brottslig gärning tvingar en person till samlag eller till att företa eller tåla en annan sexuell handling som med hänsyn till kränkningens allvar är jämförlig med samlag, döms för våldtäkt".

Våldtäkten anses enligt 6:1 § 4 st BrB som grov om:
"... våldet eller hotet varit av särskilt allvarlig art eller om fler än en förgripit sig på offret eller på annat sätt deltagit i övergreppet eller om gärningsmannen med hänsyn till tillvägagångssättet eller annars visat särskild hänsynslöshet eller råhet".

Det kan därmed konstaterats att brottsrubriceringen är beroende av våldsbedömningen. Hade det inte skett någon våldsbedömning hade det inte heller kunnat avgöras huruvida brottet räknats som grovt eller inte. Brottsrubriceringen är alltså inte uppbyggt på ett sätt som tillåter en separat bedömning mellan själva våldtäkten och grovheten av våldet, utan dessa måste bedömas tillsammans.
https://www.lawline.se/answers/skillnad-mellan-grov-valdtakt-och-valdtakt-av-normalgraden

Kanske blev du klokare av det här, kanske inte. Det är i vilket fall inte helt lätt att definiera. I det här fallet är det fråga om flera misstänkta GM så redan där är ju kriterierna för grov våldtäkt uppfyllda. Andra tänkbara saker att ta hänsyn till är om det förekommit våld eller hot om våld. Att BO kan ha varit högeligen påverkad tror jag också spelar in.

Det är ju heller inte ofta man ser våldtäkter av normalgraden heller kan jag tycka, det verkar inte krävas mycket våld eller hot för att steppa upp straffvärdena från väldigt låga till ganska låga och man får väl vara glad för det lilla.
Citera
2021-06-09, 17:46
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Inspirit81 ,Hahah du är en av dom som är avendsjuk , altså en feg fitta som bara vågar vara cool bakom en skärm o skriva massa skit , antar att han har förnedrat dig förut Elr knullat din tjej kanske ? Har han blåst dig altså och du har trott att ni är vänner hahaha då äre ju du som är blåst din dumma fitta !!

Ja såklart sperma hittades på henne ?? Hon var ju där för att suga kuk då brukar man få sperma på sig ,

Ingen idé att diskutera saker me fega nollor på internet som inte vågar gå ut med sina namn.

vart har jag skrivit vi är vänner jag är inte ens ifrån eran bonnhåla..men visa hur du tuff du är nu då skicka mej pm med nr gärna namn eller kom möt mej då
Citera
2021-06-09, 20:22
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C10H15NO
MGM

Nicholas Gh*landari
Salem Gh*ddab
Emil Bij*vica

*a

Nicke,Salle och Emil....oskyldiga Svenska landorts pojkar från Mariestad
Citera
2021-06-09, 23:44
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exexexex

kan tänka mej bilnyckeln kan ha varit en avgörande sak för få det till prövat grov..hon måste ju fått skador men farshids lillebror här i tråden tror ju hon var med på det eller nej han vet hon var med på det ...han var säkert där med sin lilla pojkasnopp med men hon kännde aldrig av den...ganska vanligt släktfenomen bland mena folk gruppvåldta tjejer ihop med sin biologiska kusiner och bröder...finns inget fall när några svenska r gjort så..farsjids lillebror i tråden här kanske var med ändå
Citera
2021-06-10, 23:02
Medlem
Livsmissbrukare: ja antaligen för att dom hitta sperma på henne så är dom fortsatt häktade ? Hon står ju fast vid sin story klart dom inte blir släppts då

MEN hon var som sagt inte där för att kolla på melodifestivalen och dricka ett glas rosé , hon var där för att suga 3 kukar sen ångra hon sig dagen efter och anmälde .

Kryp nu tillbaks till din husvagn era jävla smutsiga socfall/ smygrasister.

Men det är så enkelt att vara tuff bakom en data skärm som dig ”livsmissbrukaren ” som säljer sin egen mor för en påse tjack .
Citera
2021-06-11, 07:29
Medlem
Bonazimannen: aj aj aj vilka felgissningar ,

Jag hatar folk som spelar gitarr , väldigt fikus aktikt att spela gitarr.

Ser inte upp dig till nån , elr ja det skulle vara Jackie Arklöv då.

Men förstår din ilska bonazimannen , att din barndomskärlek gick hem med denna mannen och knullade efter en krogkväll och du inte kunde matcha hans hotell svit med ditt pojkrum , förstår att det svider fortf efter alla dessa år :/.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in