2021-03-01, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evertsmekaniska
S*lem renoverade precis ett hus och sålde.
.
Han var inte ensam på den lagfarten, även St.Nicholas fanns med där.
Kommer inte ihåg exakta priser men de köpte det för runt 800k och sålde för 1.5m har jag för mig. Där emellan var det totalrenovering av både in och utsida. Låter inte som någon särskilt lukrativ affär, men stålarna som kom ut var ju vita..

Edit: 825k och 2.5m är de rätta siffrorna. Fortfarande ingen jättestor vinstmarginal med tanke på vad den totalrenoveringen måste kostat.
Senast redigerad av Judaland 2021-03-01 kl. 14:01.
Citera
2021-03-01, 16:40
Medlem
Pansarveckets avatar
Snacka om lågt hängande frukt om någon skulle vilja plocka pengar av en som inte kommer anmäla till nån. Troligen en rätt bra timlön där.
Skulle inte förvåna mig om lärarinnan bjöd på avsugning som tack för kaffet också.
Citera
2021-03-02, 22:02
Medlem
OT så skallade ju Em*l B*javica en polis i stadsparken för 10 år sedan. Så han är ju ingen guldgosse direkt.

Enligt källor hade denne Em*l redan sexuellt umgänge sedan tidigare med BO. Han verkar inte bry sig direkt om att han har en fru med barn hemma.
Citera
2021-03-02, 22:52
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkwind
Håller med så in i h-vete!! Jag avskyr dessa hyndor. Verkligen passande namn på dessa tjejer. Skulle vilja slå dom på käften.

skulle även vilja kalla dom kebabluder för det är precis vad dom är en kufsamling kebabluder
Citera
2021-03-02, 22:53
Medlem
Ja, den där trion är ju ökänd i stan.
Åtminstone Farshid & Salem som ligger bakom större delen av drogförsäljningen i länet.
Nu när kroglivet är stängt så har gossarna fått söka sig lite nya vägar ut med prylarna, men det har de lyckats rätt bra med och kulorna rullar in.
Farshid åker i en ny kärra som kostat över miljonen och håller på med ett rejält poolbygge hemma där han kan ha sina pulverpartajaj i sommar.

Man vet ju vad som hände på Ströget efter stängning där småtjejerna bjöds på pulver mot ”gentjänster”.
Det stället såldes (och brändes ner när de nya ägarna inte lyckades betala den svarta delen av köpeskillingen).
Samma hände med Kungsgrillen när kulorna inte kom fram i tid.

And*rs på Bakgården är ju bundis med dessa herrar och har ju låtit dem distribuera sina varor där.
Citera
2021-03-03, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonzaiMannen
Ja, den där trion är ju ökänd i stan.
Åtminstone Farshid & Salem som ligger bakom större delen av drogförsäljningen i länet.
Nu när kroglivet är stängt så har gossarna fått söka sig lite nya vägar ut med prylarna, men det har de lyckats rätt bra med och kulorna rullar in.
Farshid åker i en ny kärra som kostat över miljonen och håller på med ett rejält poolbygge hemma där han kan ha sina pulverpartajaj i sommar.

Man vet ju vad som hände på Ströget efter stängning där småtjejerna bjöds på pulver mot ”gentjänster”.
Det stället såldes (och brändes ner när de nya ägarna inte lyckades betala den svarta delen av köpeskillingen).
Samma hände med Kungsgrillen när kulorna inte kom fram i tid.

And*rs på Bakgården är ju bundis med dessa herrar och har ju låtit dem distribuera sina varor där.

Vad snackar du för skit ta reda på fakta innan du skriver saker som inte stämmer
Citera
2021-03-03, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madboy2011
Vad snackar du för skit ta reda på fakta innan du skriver saker som inte stämmer

Och vad skulle inte stämma av det jag skrev ?
Är du med i det gänget också ?
Citera
2021-03-03, 12:36
Medlem
Ja vet inte vad du går i gång på tydligen är det att snacka skit om folk
Citera
2021-03-03, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madboy2011
Ja vet inte vad du går i gång på tydligen är det att snacka skit om folk

Fast det stämmer ju det han har skrivit. Det har sålts extremt mycket knark på bakgårn och då genom S*lems underhuggare. Att ägaren *nders inte skulle känna till det är för mig osannolikt då han ofta har setts hälsa på S*lem då han klivit in på Bakgårn.
*=A
Citera
2021-03-03, 15:44
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C10H15NO
MGM

Nicholas Gh*landari
Salem Gh*ddab
Emil Bij*vica

*a

Föga fårvånad att det var invandrar relaterat
Citera
2021-03-03, 15:48
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeduzaRnRoll
Fast det stämmer ju det han har skrivit. Det har sålts extremt mycket knark på bakgårn och då genom S*lems underhuggare. Att ägaren *nders inte skulle känna till det är för mig osannolikt då han ofta har setts hälsa på S*lem då han klivit in på Bakgårn.
*=A

Mariestad är ju inte speciellt stort så man kan ju undra vad polisen gör?
Citera
2021-03-03, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeduzaRnRoll
*=A
Tydligt så vet ni
väldigt mycket vad som säljs i stan så man kan ju undra om det är ni som säljer.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in