Citat:
Ursprungligen postat av
Evertsmekaniska
S*lem renoverade precis ett hus och sålde.
.
Han var inte ensam på den lagfarten, även St.Nicholas fanns med där.
Kommer inte ihåg exakta priser men de köpte det för runt 800k och sålde för 1.5m har jag för mig. Där emellan var det totalrenovering av både in och utsida. Låter inte som någon särskilt lukrativ affär, men stålarna som kom ut var ju vita..
Edit: 825k och 2.5m är de rätta siffrorna. Fortfarande ingen jättestor vinstmarginal med tanke på vad den totalrenoveringen måste kostat.