• 1
  • 2
2006-05-23, 10:16
Medlem
piengs avatar
Vet att det kanske finns trådar om det här. Men undrar sen ephedra och efedrin har blivit olagligt.... är det riskfritt att beställa från Spanien. ----------------------------------

Efedrin = Uppiggande
50mg 24 tab
och
Codein = smärtstillande
50mg
Får verkligen inte åka "dit" för det ... då jag bor hemma och då är kokta fläsket stekt. Om det finns risk att åka dit vill jag inte göra det!

------
EDIT:
Hehe följde Ado0:s råd ;D

EDITERADE inlägget pga. lätt spårningrisk. / ursäkta intrånget.... / MoD.
Citera
2006-05-23, 10:34
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pieng
Vet att det kanske finns trådar om det här. Men undrar sen ephedra och efedrin har blivit olagligt.... är det riskfritt att beställa från Spanien. Kan inte skriva vilken sida..
--------------------
<b>
Efedrin = Uppiggande
Codein = smärtstillande

Får verkligen inte åka "dit" för det ... då jag bor hemma och då är kokta fläsket stekt. Om det finns risk att åka dit vill jag inte göra det!

Finns alltid risk, men har köpt därifrån utan problem..

skulle vilja att du censurerar bort det jag i din text ersatt med "--------------------"
tror att staten inte skulle gilla den sidan
Citera
2006-05-23, 13:14
Medlem
crassys avatar
Det är seriösa grabbar... och vad jag hört så har de också lärt sig packa nu...
Citera
2006-05-23, 13:16
Medlem
WeeMaans avatar
Inte haft några problem med dom snubbarna..
Citera
2006-05-23, 13:38
Medlem
piengs avatar
Med dom snubbarna... haha ni gubbs vet vad jag syftar på me andra ord ;D aja.. men de vore lite dumt iaf å få ett brev från tullen typ "jadu... nu jävlar åker du dit" (något mer finskrivet)

För då skulle jag inte ha något mer att göra här hemma dessvärre =/ Då blir de hemlös i indien för min del
Citera
2006-05-23, 14:01
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pieng
Med dom snubbarna... haha ni gubbs vet vad jag syftar på me andra ord ;D aja.. men de vore lite dumt iaf å få ett brev från tullen typ "jadu... nu jävlar åker du dit" (något mer finskrivet)

För då skulle jag inte ha något mer att göra här hemma dessvärre =/ Då blir de hemlös i indien för min del

Nämen då är de bara till att blåneka.
Har de inget hållbart bevis är du enligt lagen oskyldig.
Annars om jag förstått saken rätt så är det väl lite softare lagar i indien om inte annat

EDIT: Annars är det väl iaf lagligt att beställa Efedrin från utlandet, är väl bara olagligt att sälja här i sverige?
(kanske bara gäller Ephedra det..osäker)
Citera
2006-05-23, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ado0

EDIT: Annars är det väl iaf lagligt att beställa Efedrin från utlandet, är väl bara olagligt att sälja här i sverige?
(kanske bara gäller Ephedra det..osäker)
Japp, man får ta in en viss mängd efedrin från utlandet, en eller två veckors förbrukning eller nått. har jag för mig.
Citera
2006-05-23, 18:07
Medlem
piengs avatar
För kodeinet har jag läst att det är lagligt att föra in om det inte är över 100 mg kodein / tablett eller nått.. Rätta mig om jag har fel.. tror jag såg de här i forumet!
Citera
2006-05-23, 18:28
Medlem
Har aldrig blivit av med en beställning därifrån! Tycker inte pakten är jätte diskreta men det har inte varit några problem endå.

Edit: Är alltid Tramadol i mina paket.
Citera
2006-05-23, 19:25
Medlem
Som ovan , aldrig varit något problem! .
Citera
2006-05-23, 20:59
Bannlyst
ingen som skulle vilja skicka ett PM med länk till den diskuterande sidan ?

skulle uppskattas. hehe
Citera
2006-05-23, 23:06
Medlem
ninjablommans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0sse
ingen som skulle vilja skicka ett PM med länk till den diskuterande sidan ?

skulle uppskattas. hehe

någon vänlig själ som kan hjälpa en flashbackare i nöd
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här