• 1
  • 2
2006-05-23, 08:50
Medlem
dbacees avatar
Vilka är era erfarenheter av kombinationen? Finns det kanske några tjejer här som har använt steroider? Jag undrar också hur pass stor risken är för permanenta biverkningar och på vilket sätt tjejer brukar kura.
Citera
2006-05-23, 09:40
Medlem
Risken för permanenta biverkningar är väldigt reell. Att dopa sig är i princip att aktivera receptorer för manligt könshormon i kroppen.
I låga doser fungerar det alldeles utmärkt även för kvinnor.
Men om du vill se vad som händer med kvinnor som använder mycket och länge får du leta upp bilder professionella bodybuilders som hållit på i många år.
Där kan man se hur deras ansikten och kroppar förändras och över loppet av 10-15 år går snart inte att känna igen. En långsam men säker maskulinisering av deras kroppar. Detta är alltså på så grundläggande nivå som benstommen.
Det sorgliga är att denna maskulinisering är ganska förutsägbar, och desto längre denna process hållit på desto mer lika varandra blir kvinnorna. Vilket gör att man tappar en del personlighet, enligt mig iaf.

En sak är säkert, anabola steroider för kvinnor är ett väldigt svårhanterat verktyg för att förbättra sitt utseende (så länge man inte vill se ut som en man så klart).
Citera
2006-05-23, 10:43
Medlem
dbacees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stigmarsson
I låga doser fungerar det alldeles utmärkt även för kvinnor.
Det är detta jag undrar över främst. Kan man som kvinna minimera risken för maskulinisering med genom att dosera rätt, och välja det bästa preparatet?
Citera
2006-05-23, 11:57
Medlem
de finns lågandrogena prepp som
tjejer kan ta. primobolan t.ex.
25mg primo ed. (oral)
oral primo eller snabbverkande
inject (acetate) är att föredra för om
man mot förmodan skulle känna av
virilisering kan man snabbt avsluta kuren.
Citera
2006-05-23, 12:04
Medlem
Tillväxt 1-2ui/dag, anavar, turinabol, primobolan, finns lite, för doser får man se till alla stats osv
Citera
2006-05-23, 16:59
Medlem
lillapojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmba
Tillväxt 1-2ui/dag, anavar, turinabol, primobolan, finns lite, för doser får man se till alla stats osv

Håller med jimmba här, de preppen kunde min tjej fått använda om jag får något att säga till om saken.
Här ändå läst en del och anavar, primo och tillväxt är relativt säkert om man vet vad man gör. (labbtester rekommenderas)
Citera
2006-05-24, 06:45
Medlem
dbacees avatar
Tack så mycket. Får jag fråga vilka era erfarenheter är av tjejer och kurande? Har någon av er kanske haft en tjej som tagit steroider?

Skulle man kunna säga att det är i princip riskfritt att lågdosera anavar, eftersom halveringstiden är så kort och man kan avbryta när man vill?
Citera
2006-05-24, 07:14
Medlem
lillapojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dbacee
Skulle man kunna säga att det är i princip riskfritt att lågdosera anavar, eftersom halveringstiden är så kort och man kan avbryta när man vill?

Riskfritt är ett dumt ord att använda, men jag hade kunnat säga att det är en av de två säkraste steroider (primo annars).
Trappa upp dosen till 10mg, 15 absolut max.
Citera
2006-05-24, 07:26
Medlem
dbacees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillapojken
Riskfritt är ett dumt ord att använda, men jag hade kunnat säga att det är en av de två säkraste steroider (primo annars).
Trappa upp dosen till 10mg, 15 absolut max.
Inget i livet är riskfritt, men jag försöker göra en bedömning ändå. Är det större risk att bli påkörd när man går över gatan i rusningstrafik än att få permanenta röstförändringar av en försiktig anavarkur? Vet du hur stor skillnaden är mot primo?
Citera
2006-05-24, 08:41
Medlem
lillapojkens avatar
Jag skulle tro att biverkningar som röstförändringar är väldigt små på moderata doser anavar.
Se till att köpa preppen från en bra och respekterad säljare, där doseringarna hålls.
Citera
2006-05-24, 23:38
Medlem
1. anavar

2. primo

3. turinabol.

skulle inte röra något annat som tjej. Turinabol vet jag att många tjejer upplevt att dom tappar hår och får finnar av.
konstigt då knappt nån kille tappar hår av den. Knappt androgen heller.
Citera
2006-05-25, 07:53
Medlem
lillapojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cavasin
1. anavar

2. primo

3. turinabol.

skulle inte röra något annat som tjej. Turinabol vet jag att många tjejer upplevt att dom tappar hår och får finnar av.
konstigt då knappt nån kille tappar hår av den. Knappt androgen heller.

4. tillväxt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in