Citat:
Ursprungligen postat av
SexSexSex
den bästa scenen i tv serien var den i slutet av var avsnitt, då de låg i våningssängen och skulle sova tyckte jag var en underbar scen
men tyvärr måste jag säga att i övrigt var det väldigt sällan jag skrattade okrystat,
men jag skrattade ofta halvkrystat! - för det var det man alltid gjrde när man försökte bli underhållen av en tv
det handlade inte om vad som var bra utan om vad som var mindre sämst! och man längtade efter att sratta åt nått så man försökte ju
men numer med youtube och netflix etc framstår pistvakt väldigt mycket som självuppblåst internhumor, något som skådisarna och de som spelade in avsnitten tyckte var väldigt roligt, men få andra riktigt tyckte om
Gapskratta kanske man inte gjorde, men ofta var det ju sådär smådumma saker dom sa eller gjorde så det blev kul.
När olle ska dricka ur ett glas första gången och han inte vet hur man gör nästan.
Eller när norsken krashar med planet och gudrun säger" vad trevligt".
Finns ju massa sånt.
Tror att folk i norrland kanske tycker det är roligare än folk i söder, då norrlänningar mer förstår den där bitterheten och hatkärleken eller hur man ska beskriva det.
"man vakna och så va den här dagen flrstörd" som jan erik sa.
har vuxit upp i liknande miljö där man vaknade och tänkte vad i helvette ska man göra idag då förutom att kolla ut genom fösntret eller se när det stormar.
Även spriten flödar gott i många byar i norrlands inland.