• 1
  • 2
2021-02-21, 10:06
Medlem
Jag har kommit till den punkten i livet där det skulle få fruktansvärda konsekvenser om jag skulle bli ertappad med narkotika för innehav eller i kroppen.
Det har aldrig hänt i mitt 30 åriga liv och får absolut inte hända heller.

Därav vill jag lista substanser värda att njuta av som inte är klassade.
Alkohol går bort för mig, ogillar de skarpt!

Phenibut
Gabapenetin
Kratom
Dmaa

Fyll gärna på!
Citera
2021-02-21, 10:22
Medlem
Om du inkluderar saker som man kan bli snurrig på så känner jag till att salvia och muskotnöt kan göra en rejält påverkad, men har också hört att det är tveksamt om det är värt det.
Citera
2021-02-21, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PastorBolognese
Om du inkluderar saker som man kan bli snurrig på så känner jag till att salvia och muskotnöt kan göra en rejält påverkad, men har också hört att det är tveksamt om det är värt det.

Efter att ha läst tråden om muskotnötens horribla effekter i min barndom beslöt jag mig för att testa. Tog för lång tid från inmundigande till effekt, och effekten var endast obehaglig. Det värsta var att kräkas en sandliknande substans.

Visst, snurrig blev jag också, men inte alls värt. Muskotnötter är ett rätt billigt berusningsmedel dock.
Citera
2021-02-21, 10:30
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dpzdpzdpz
Jag har kommit till den punkten i livet där det skulle få fruktansvärda konsekvenser om jag skulle bli ertappad med narkotika för innehav eller i kroppen.
Det har aldrig hänt i mitt 30 åriga liv och får absolut inte hända heller.

Därav vill jag lista substanser värda att njuta av som inte är klassade.
Alkohol går bort för mig, ogillar de skarpt!

Phenibut
Gabapenetin
Kratom
Dmaa

Fyll gärna på!
Kratom (mitragynin) är klassat sedan länge..
Citera
2021-02-21, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Kratom (mitragynin) är klassat sedan länge..
Det är ju faktiskt sant men det är lagligt att inneha så länge ge det inte är paketerat i t ex en kapsel och avsedd för bruk.
Och så även olaglig att ha i kroppen men vilket tydligen aldrig testas för.
Har någon testas för Kratom här?
Citera
2021-02-21, 10:46
Medlem
SittFints avatar
Lustgas
Citera
2021-02-21, 10:48
Medlem
Citat:
Muskotnöt skulle jag aldrig prova om det ens var den ända drogen på planeten.
Citera
2021-02-21, 11:17
Medlem
Varför söker du enbart droger som inte är narkotikaklassade? Kan vara det mest beta jag hört hittills om det är att det ej är lagligt du tänker på.

Och vadå varför skulle du vilja få en lista på helt olika droger men så länge det är lagligt och du kan få ett rus så kan du tänka dig att ta det?

Man tar droger som man tycker om och passar en som person. Har du inte bollar att bryta lagen för något så trivialt som att ta en drog, så ska du inte droga från första början.

Jo förresten jag har ett tips.. Ställ dig upp fort som fan från soffan - man blir jätteyr i några sekunder från blodtrycksfallet.
Citera
2021-02-21, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inseskillnaden
Varför söker du enbart droger som inte är narkotikaklassade? Kan vara det mest beta jag hört hittills om det är att det ej är lagligt du tänker på.

Och vadå varför skulle du vilja få en lista på helt olika droger men så länge det är lagligt och du kan få ett rus så kan du tänka dig att ta det?

Man tar droger som man tycker om och passar en som person. Har du inte bollar att bryta lagen för något så trivialt som att ta en drog, så ska du inte droga från första början.

Jo förresten jag har ett tips.. Ställ dig upp fort som fan från soffan - man blir jätteyr i några sekunder från blodtrycksfallet.
Läs min trådstart igen om du ska bidra med något här.
Jag ställde en fråga, svara på den eller håll dig borta från tråden.
Citera
2021-02-21, 11:24
Medlem
SittFints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inseskillnaden

Framgick det inte jävligt tydligt i trådstarten att TS är orolig för konsekvenserna av att bli ertappad?

Citat:
Citera
2021-02-21, 11:31
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:

Vill du få akut njursvikt är muskotnöt att inmundiga .

Varför fylla kroppen med diverse droger när man tydligen har kniven mot strupen är ju
något fantastiskt korkat.
Citera
2021-02-21, 13:22
Medlem
SockAccounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dpzdpzdpz
Muskotnöt skulle jag aldrig prova om det ens var den ända drogen på planeten.

Muskotnöt är ju en drog på samma sätt som att slå en hammare i ansiktet är en drog.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in