2021-03-01, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjodden
För att du känt T.U sedan barndomen så får du automatiskt insyn i en utredning som är belagd med sekretess osv då

Ja givetvis har jag all information som är sekretessbelagd men inte kan väl jag dela med mig av den till dig heller, det skulle ju bli jättetokigt 😘
Citera
2021-03-01, 22:17
Medlem
Citat:
Dessvärre vart de lite felstavat men du kan nog uttyda vad jag menar.

Ja det kan jag såklart svara på
Citera
2021-03-01, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scurf84
Ja givetvis har jag all information som är sekretessbelagd men inte kan väl jag dela med mig av den till dig heller, det skulle ju bli jättetokigt 😘
Troligen vet du inte mer än vissa andra utan spekulerar i de mesta. Finns ju garanterat en som hade hatat att en så kallad vän gör de och du vet nog vem jag menar. Dessvärre är hon inte i livet längre.
Citera
2021-03-01, 22:19
Medlem
Lite pajkastning här nu va? Kanske är det så att Scruf84 bara vill ha lite koll på spekulationerna kring sin barndomsvän. Kanske vill hen motverka att något felaktigt skrivs, eller kanske är det så att det är skönt att visa andra att man faktiskt har en viss kontroll på vad som inträffat. Fast man i själva verket inte vet så mycket alls, men man vet kanske mest av oss alla som följer tråden just nu. Att berätta vad man kan och vet kan ofta ge känslan av att allt är lite mindre rörigt. Men med all respekt till Scurf84, beklagar att du förlorat en vän. Jag vet att en missbrukare inte ÄR sitt missbruk. Det finns en individ bakom drogerna som vi en gång lärde känna.

Har hört ett rykte om att TU tog injicerade Od. opiater på julafton (2020) i sin lägenhet i Hova. Även hennes pojkvän ska ha varit med. Hon fördes till Akuten och överlevde.
Citera
2021-03-01, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M-Wilczych
Lite pajkastning här nu va? Kanske är det så att Scruf84 bara vill ha lite koll på spekulationerna kring sin barndomsvän. Kanske vill hen motverka att något felaktigt skrivs, eller kanske är det så att det är skönt att visa andra att man faktiskt har en viss kontroll på vad som inträffat. Fast man i själva verket inte vet så mycket alls, men man vet kanske mest av oss alla som följer tråden just nu. Att berätta vad man kan och vet kan ofta ge känslan av att allt är lite mindre rörigt. Men med all respekt till Scurf84, beklagar att du förlorat en vän. Jag vet att en missbrukare inte ÄR sitt missbruk. Det finns en individ bakom drogerna som vi en gång lärde känna.

Har hört ett rykte om att TU tog injicerade Od. opiater på julafton (2020) i sin lägenhet i Hova. Även hennes pojkvän ska ha varit med. Hon fördes till Akuten och överlevde.
Pajkastning vet jag inte men tycker nog att man utger sig för att vara så nära vän med T så sitter man nog inte och skriver som hon gör för då hade hen nog veta om att fröken T inte alls uppskattat detta.
Citera
2021-03-01, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M-Wilczych

❤️ Tack

Absolut inget jag hört om
Citera
2021-03-01, 22:43
Medlem
Citat:
Pajkastning vet jag inte men tycker nog att man utger sig för att vara så nära vän med T så sitter man nog inte och skriver som hon gör för då hade hen nog veta om att fröken T inte alls uppskattat detta.

Nu får du ge dig! Jag har inte skrivit ett ont ord om T och skulle heller aldrig göra.
Citera
2021-03-01, 22:45
Medlem
Citat:
Absolut inget jag hört om
Vill faktiskt fråga dig vart detta support 81 kommer i från? Vad jag gått till mig va väl de mer i ungdoms åren det hägra för henne. Jag vill absolut inte vara nedlåtande mot dig på något sätt utan tror så klart de är din barndoms vän alltså
Citera
2021-03-01, 22:46
Medlem
Citat:
Nu får du ge dig! Jag har inte skrivit ett ont ord om T och skulle heller aldrig göra.
Mena inte att du skrivit ont om henne
Citera
2021-03-02, 12:48
Medlem
Citat:
Vill faktiskt fråga dig vart detta support 81 kommer i från? Vad jag gått till mig va väl de mer i ungdoms åren det hägra för henne. Jag vill absolut inte vara nedlåtande mot dig på något sätt utan tror så klart de är din barndoms vän alltså
Ville du inte svar på mina frågor
Citera
2021-03-02, 13:01
Medlem
Citat:
Ville du inte svara mig på mina funderingar. Vet ju vilka hon umgicks med i unga år. Om jag inte minns fel var hon väl tillsammans med en viss kille som va/ är ganska omtalad.
Citera
2021-03-02, 14:51
Medlem
Darkwinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaveInTheGrave
Så bara för att HEN som du skriver känner en människa från förr så vet HEN hela historien om hur mordet gick till? Hur får du ihop den logiken?

Citat:

Käften MUMIN. Läs vad Scurf skriver . Ge fan i att ställa mej till svars. Om du KAN läsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in