2021-02-20, 16:24
Medlem
Pholos avatar
ter Voxra 300mg sedan ett halvr tillbaka och har hllit mig ifrn droger under den hr period. Men skulle nu vilja brja ta knark igen och undrar hur det reagerar med Voxra, om det gr det?

Cannabis, Ecstasy, Amfetamin, Iktorivil, Tramadol och LSD r vl det jag tnker bruka d.
Senast redigerad av Pholo 2021-02-20 kl. 16:34.
Citera
2021-02-20, 16:31
Medlem
V tar du det fr, ADHD eller depression?

De flesta narkotiska preparat samt alkohol tar bort effekten av Voxra.
Citera
2021-02-20, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pholo
ter Voxra 300mg sedan ett halvr tillbaka och har hllit mig ifrn droger under den hr period. Men skulle nu vilja brja ta knark igen och undrar hur det reagerar med Voxra, om det gr det?

Cannabis, Ecstasy, Iktorivil, Tramadol och LSD r vl det jag tnker bruka d.
Jag tror du kan ta hela paletten av knark jmte voxra! Lycka till:-)
Citera
2021-02-20, 16:36
Medlem
Pholos avatar
Lgger nog eventuellt ner Voxra om jag inte kan knarka friskt nu. Fr vad ska man gra annars?
Citera
2021-02-20, 16:52
Medlem
Airwave92s avatar
Det mest av det dr kommer att reagera med Voxran ja
Citera
2021-02-20, 16:54
Medlem
Knarka p. G ls. Finns inga interaktioner alls.
Citera
2021-02-20, 16:54
Medlem
Allt som orsakar frhjd risk fr EP r vldigt farligt att kombinera med Voxra. Tramadol vill nog vara den vrsta i listan hr.
Men varfr brja knarka en massor om du ter medicin med syftet att bli friskare? Det r lite som att ta bantningspiller men kka pizza varje dag.

EDIT: Bra lsning ang. opioider och bupropion://www.sciencedaily.com/releases/2019/06/190625173435.htm
Citera
2021-02-20, 18:55
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pholo
Lgger nog eventuellt ner Voxra om jag inte kan knarka friskt nu. Fr vad ska man gra annars?

Dricka sprit?

Nej men skmt sido s r det som anvndaren ovan mig ppekade sjlva kramprisken du fr akta dig fr om vi nu ska bortse att det r kontraproduktivt att ta antidepp medicin om man nd vill fortstta knarka samtidigt.

LSD borde vara okej. Cannabis och iktorivil r okej.

Tramadol kan du glmma.

Amfetamin vet jag inte, interaktionskollen p drugs.com sger att dem inte skall blandas pga av kramprisk men den har en tendens att ta till i verkant ibland.

kad koncentration av bde MDMA och bupropion vid intag av ecstacy. Ta mindre s borde det vara lugnt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in