2021-02-20, 15:38
Medlem
Är det en fetish eller vad klassas det som?
Citera
2021-02-20, 15:39
Medlem
Menar mer om det räknas till något som jag tänder på bara eller anses som fetish.
Citera
2021-02-20, 19:00
Medlem
Denna tråds fråga/ämne är en hypotetisk tanke/fråga! Filma någon utan medgivande är inte ok.

Det är en tanke precis som fantasier de flesta människor har.
Citera
2021-02-20, 22:39
Medlem
Ankan-mannens avatar
Filma på, om du lyckas med det, men behåll filmerna för dig skälv. Värre saker finns. Men fel att nån delar dem som andra filmat, till dig, men vad då, titta på.
Citera
2021-02-21, 09:02
Medlem
Vem har sagt att jag ska smygfilma?
Jag har inte och kommer inte göra något sådant.
Som ni säkert vet finns det massor av kategorier porr. Det är spelade scener. Tex finns det mamma kommer på sin son runka och det slutar med att de har sex. Det utförs av skådespelare och är en fantasi. Det är inte ok irl enligt mig och jag går inte igång på det. Men fattar inte varför ni börjat snacka om att filma. Min hypotetiska fråga är om någon går igång på att se killar runka? Och då som att hem smygtittat på en kille och vad det räknas som. Tex fetish eller vad?
Citera
2021-04-22, 00:19
Medlem
F3liciaL0ens avatar
Jag har tittat på ett gäng klipp med perversa män som smygfilmar när dom onanerar offentligt. Stor fokus ligger på när kvinnorna upptäcker aktionen och mannen kommer. Finns både autentiska klipp och en hel drös med fake. Förr fick man leta en del för att hitta klipp där åskådaren faktiskt ger en hjälpande hand. Nu finns det överflöd med fake klipp där kvinnan lutar sig in i bilen och runkar av den blottande mannen till sprut.

På något jävla sätt är det lite upphetsande. Kanske för att jag själv som tonåring hade någon grej med att onanera på riskfyllda platser (Men aldrig blotta mig för någon).
Citera
2023-07-04, 12:07
Medlem
Någon mer som blir upphetsad av att kolla vids på killar som runkar? Eller gör det för att se vilka tekniker andra killar använder för att få tips för att få skönare runk och orgasm?

Skriv om du gör det, om du inte gillar gör det behöver du inte skriva det.

Skriv om du är straight eller gay. Har hört att det finns en hel del straight killar som kollar. Och nej de behöver inte vara gay eller bi för det. Däremot håller jag med om att själva grejen med att kolla är bögig.
Citera
2023-07-04, 12:08
Medlem
Om du brukar kolla på killar som runkar har du några länkar tips på bästa webbsidorna för att hitta bra vids gjorda av amatörkillar. Producerad porr är inte min grej.
Citera
2023-07-04, 17:21
Medlem
TheComebackKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F3liciaL0en
- - -

På något jävla sätt är det lite upphetsande. Kanske för att jag själv som tonåring hade någon grej med att onanera på riskfyllda platser (Men aldrig blotta mig för någon).

Tell us more!

Mången "normala" kanske ibland lite feministiskt lagda kvinnor får för sig att detta bara är "gubbslemmeri" men - varför!???

Inte konstigare än att jag går igång på onanerande kvinnor - gärna publikt, även där en del fake, men inte allt!
Citera
2023-08-03, 13:02
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag brukar låta polarna filma mig när jag runkar fast med min telefon å så få det att se ut som att jag blir smygfilmad. Det är uppgjort innan å riggat.
Citera
2023-08-03, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrlaxen
Är det en fetish eller vad klassas det som?
Vi hetrosexuella går ju igång på att se kvinnor onanera. Så varför skulle det vara fel för er bögar.
Förresten killar kan ju inte fejka en orgasm....
Citera
2023-12-01, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrlaxen
Någon mer som blir upphetsad av att kolla vids på killar som runkar? Eller gör det för att se vilka tekniker andra killar använder för att få tips för att få skönare runk och orgasm?

Skriv om du gör det, om du inte gillar gör det behöver du inte skriva det.

Skriv om du är straight eller gay. Har hört att det finns en hel del straight killar som kollar. Och nej de behöver inte vara gay eller bi för det. Däremot håller jag med om att själva grejen med att kolla är bögig.

Jag är bi/curious och blir helt klart upphetsad av att se killar runka.
Gärna på stränder eller bastu.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in