• 1
  • 2
2021-02-17, 19:32
Medlem
Polis har synts utanför flera horor runt om i Skåne, någon dom blivit gripen ännu?
Citera
2021-02-17, 19:48
Medlem
fethorunges avatar
Ni som ändå bor därnere, varför knullar ni inte i Danmark där det är lagligt istället?
Citera
2021-02-17, 19:49
Medlem
ChuchuJellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fethorunge
Ni som ändå bor därnere, varför knullar ni inte i Danmark där det är lagligt istället?

Nu bor jag inte i Malmö men är det inte en avgift på typ 300kr för att passera Öresundsbron tur och retur? Skåne är ganska stort, så jag antar att du utgår ifrån Malmö då det är närmast Danmark.

+1h körning fram och tillbaka.
Citera
2021-02-17, 19:51
Medlem
fethorunges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChuchuJelly
Nu bor jag inte i Malmö men är det inte en avgift på typ 300kr för att passera Öresundsbron tur och retur? Skåne är ganska stort, så jag antar att du utgår ifrån Malmö då det är närmast Danmark.

Jaha, men det är inga problem alls att riskera åka dit, böta flera tusenlappar och hamna på lexbase i ett halvt årtionde?
Citera
2021-02-17, 19:52
Medlem
ChuchuJellys avatar
Citat:
Jaha, men det är inga problem alls att riskera åka dit, böta flera tusenlappar och hamna på lexbase i ett halvt årtionde?

Det är en risk. Men det är inte praktiskt. Jag knullar inte horor i Sverige men har ändå förståelse för de som inte orkar ta sig över bron varje gång de är sugna på lite fitta. Hur ofta åker man dit för sexköp? Det är väl ganska ovanligt.
Citera
2021-02-17, 20:04
Medlem
Citat:
Det är en risk. Men det är inte praktiskt. Jag knullar inte horor i Sverige men har ändå förståelse för de som inte orkar ta sig över bron varje gång de är sugna på lite fitta. Hur ofta åker man dit för sexköp? Det är väl ganska ovanligt.
Gränsen är stängd men det går att simma över.
Citera
2021-02-17, 20:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskovic
Polis har synts utanför flera horor runt om i Skåne, någon dom blivit gripen ännu?

Håller du koll på sånt
Citera
2021-02-17, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Håller du koll på sånt
Nä men min vän som är sexmissbrukare berättade, 2 av 3 ställe han var på stod polis och spanade men om det var på hororna var han inte säker på men han chansade inte hos dom.
Citera
2021-02-17, 21:15
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskovic

Vi kanske ska nämna att det är dom köpande torskarna som polisen griper, och INTE dom säljande kvinnorna. Rätt ska väl ändå vara rätt.
Citera
2021-02-17, 21:21
Medlem
Alonens avatar
Citat:

Corona...
Broavgift...
Annat, P-biljetter/tågavgifter etc...
Tidsåtgång,..

Bättre stanna hemma med en stilla runk...
Citera
2021-02-17, 21:23
Medlem
Flufffens avatar
Citat:

Finns ju lite billigare resealternativ också. Båt mellan Helsingborg - Helsingør, restid ~15min, T/R biljett ~80kr. 5 minuters promenad från båten till Citygirls
Citera
2021-02-17, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Vi kanske ska nämna att det är dom köpande torskarna som polisen griper, och INTE dom säljande kvinnorna. Rätt ska väl ändå vara rätt.
Dom spanar ju på hororna för att sen gripa köparen, så vad var det som var fel?
Och en av dom var ju missbrukare så hon lär ju också åka dit för innehav om dom slår till där men visst om hon golar på sina köpare så lär dom se mellan fingrarna.
Senast redigerad av Svenskovic 2021-02-17 kl. 21:51.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in