2021-02-17, 11:52
Medlem
Hej! Jag har för första gången odlat ut mitt skägg, men jag har ett problem, och det är att det ser ut som en jäkla buske med hår som går kors och tvärs. Så jag undrar, vad använder ni för att få det rakt, är lätt att tvätta ur och som inte luktar för mycket? Jag har testat Dillingers big red beard balm, men det kändes som att jag hade kåda i skägget, luktade magsyra efter en stund och var skitsvårt att få ur, inte heller gjorde det skägget något nämnvärt rakare.
Citera
2021-02-17, 12:05
Medlem
STORVITHAJs avatar
Plattång.
Lim har funkar väldigt bra för en kvinna i Amerika har jag hört.
Senast redigerad av STORVITHAJ 2021-02-17 kl. 12:10.
Citera
2021-02-17, 12:17
Medlem
Beror väl på hur dina hår växer? Jag själv får krulliga skäggstrån på kinderna och får trimma ned där en del för att det ska bli rakt.

Slutar oftast med att man alltid rakar av för mycket för att sedan tvunget behöva raka av allting. Sen går det ett par veckor och man gör samma misstag igen.
Citera
2021-02-17, 12:32
Medlem
llanzs avatar
Du kammar den flera gånger om dagen, finns speciella skägg kammar.
Citera
2021-02-17, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inseskillnaden
Beror väl på hur dina hår växer? Jag själv får krulliga skäggstrån på kinderna och får trimma ned där en del för att det ska bli rakt.

Ja, det är främst på kinderna som de är åt det krulligare hållet, jag vill dock inte raka det.

Citat:
Ursprungligen postat av llanz
Du kammar den flera gånger om dagen, finns speciella skägg kammar.

Det gör jag.
Citera
2021-02-17, 13:22
Medlem
llanzs avatar
Annars testa går till en barbershop / invandrar frisör och säg till dem vad du vill ha , de brukar veta hur man skall göra.
Citera
2021-02-17, 18:31
Medlem
Onanikrems avatar
Skäggolja, och kamma skiten ett par gånger om dagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in