Citat:
Ursprungligen postat av
Eastmancolor
Detta låter som vad jag efterlyste i inlägg #2752: filmupptagning av kortegen efter talet vid The Ellipse. Emellertid har jag icke access till Twitter vilket jag i nio fall av tio knappast sörjer ehuru detta må vara just det tionde fallet.
Nu slår det mig att jag missförstått det - och därtill skrivit så i tidigare inlägg - som att Mr Engel var föraren. Nåväl, det är inte helt lätt att hålla reda på folk som man de facto aldrig träffat (och förmodligen torde vara lika glad för att man sluppit).
Det är trevligt att inte bara nynassar är aktiva i tråden btw...
Först,
Bilderna visar inget som stödjer att en äldre överviktig Trump skulle lekt Rambo som jag ser det.
Sedan,
Det där är väl bra grovt, bara för att en del inte håller med dig om den här "kangaroo court'en" så är de nynassar? Hyffsat osmakligt och säger mer om dig än de som postar i tråden.
Donald Trump's 73.6 Million Popular Votes Is Over 7 Million More Than Any Sitting President in History
https://www.newsweek.com/donald-trumps-736-million-popular-votes-over-7-million-more-any-sitting-president-history-1548742
President Donald Trump has so far received 73.6 million popular votes in the 2020 election, surpassing the previous record set by President Barack Obama by more than 7 million, giving him the most votes of any sitting president in U.S. history......mera
Är dessa +73 miljoner i dina ögon nynassar också?
Ser man till hur stora extrem vänstern är så tror jag defacto de utgör en rätt liten del, i vart fall mindre än 73 miljoner.
När det gäller de stora samhällsfrågorna är jag personligen över större delen av det politiska spektrat och inte "insnöad" i någon politisk ideologi som ofta har "religiösa" övertoner, speciellt när det gäller de humanitära aspekterna av samhället, jag bryr mig om mina medmänniskor.
Skönt btw att inte bara extrem vänstern är aktiva i tråden...