Det är något intressant anser jag, att många av dessa flickor har långt över 20 000 följare nu efter programmet. Några har redan kickat igång sina samarbeten. Alla har också stängda profiler, förstår inte varför det generar fler följare? Själv hade jag följt, kikat och avföljt. Vår leende vinnare har i följande stund uppnått 40 000 följare.
Om de har öppen profil kommer folk in och kollar utan att följa.
Sebastian gav med 100 % självklarhet en av rosorna till Ida. Men han kunde inte bestämma sig vad gäller Armina och Shilera där var det 50/50%.
Så självklart får Ida sista rosen eftersom han inte tvivlade på henne.
Näst roligast idag var Simon som skämtade till det i sängen med ”Va fan är mina kallingar?” Skönt att se lite skoj och visa den mänskliga och avslappnade sidan och inte enbart lyssna på massa pretentiösa kärleksdikter som går tretton på dussinet (läs Sebastian)
Roligast var att produktionen missade att klippa bort när Sebastian råkade blotta hästballen under morgonrocken 😂
Tror att Simons nummer 2 egentligen var Rebecka, men när han var helt säker på att han skulle välja Elvira i slutändan så skickade han hem Rebecka för att han brydde sig om henne och märkte att hennes känslor var starka och äkta, för att inte såra eller vilseleda henne mer? Han kanske då upplevde det som att det var lättare att gå vidare med de andra tjejerna då eftersom att de inte kände lika starkt. Det har ju alltid varit ganska uppenbart att Elvira varit i topp för honom, även om Rebecka utmanade en stund.
Tror å andra sidan att Elvira bara var ute efter att vinna, snarare än Simon. 🤪
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!