2021-11-10, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Det är något intressant anser jag, att många av dessa flickor har långt över 20 000 följare nu efter programmet. Några har redan kickat igång sina samarbeten. Alla har också stängda profiler, förstår inte varför det generar fler följare? Själv hade jag följt, kikat och avföljt. Vår leende vinnare har i följande stund uppnått 40 000 följare.

Om de har öppen profil kommer folk in och kollar utan att följa.
Citera
2021-11-10, 15:08
Medlem
Modifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Den jag gillade mest av tjejerna mot slutet är Matilda då hon verkar mest äkta och naturlig.

Ja otroligt äkta och naturlig som har haft Onlyfans tidigare. Skriker ytlighet om henne.
Citera
2021-11-10, 15:33
Medlem
Citera
2021-11-10, 15:37
Medlem
Modifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealTimmyTim

Det kunde man ju ana. Återstår att se imorgon.
Citera
2021-11-10, 15:42
Medlem
Sebastian gav med 100 % självklarhet en av rosorna till Ida. Men han kunde inte bestämma sig vad gäller Armina och Shilera där var det 50/50%.
Så självklart får Ida sista rosen eftersom han inte tvivlade på henne.
Citera
2021-11-10, 15:43
Medlem
Jag undrar hur långt efter programmet ’den sista rosen’ de spelade in? Med tanke på att iallafall
undrar jag om de kommer att adressera detta.
Citera
2021-11-10, 15:59
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealTimmyTim
Jag undrar hur långt efter programmet ’den sista rosen’ de spelade in? Med tanke på att iallafall
undrar jag om de kommer att adressera detta.

Kom ihåg att efter sista rosen spelades in i juli, strax efter alla kommit hem. Väldigt mycket kan hunnit hända därefter, juli till november…
Citera
2021-11-10, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxfluxdelux
Haha nä men finns något som kallas livet utanför denna inspelning också..
Visst är det så, tror knappast att några är ihop längre efter programmet.
Citera
2021-11-10, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Modify
Det kunde man ju ana. Återstår att se imorgon.
Citera
2021-11-10, 16:12
Medlem
julita55s avatar
Båda vinnare, Ida och Elvira är mina favoriter men undrar om det är sant att Simon och Elvira är inte tillsammans ??
Citera
2021-11-10, 16:24
Medlem
Näst roligast idag var Simon som skämtade till det i sängen med ”Va fan är mina kallingar?” Skönt att se lite skoj och visa den mänskliga och avslappnade sidan och inte enbart lyssna på massa pretentiösa kärleksdikter som går tretton på dussinet (läs Sebastian)

Roligast var att produktionen missade att klippa bort när Sebastian råkade blotta hästballen under morgonrocken 😂
Citera
2021-11-10, 16:29
Medlem
En åsikt, vad tror ni om den?

Tror att Simons nummer 2 egentligen var Rebecka, men när han var helt säker på att han skulle välja Elvira i slutändan så skickade han hem Rebecka för att han brydde sig om henne och märkte att hennes känslor var starka och äkta, för att inte såra eller vilseleda henne mer? Han kanske då upplevde det som att det var lättare att gå vidare med de andra tjejerna då eftersom att de inte kände lika starkt. Det har ju alltid varit ganska uppenbart att Elvira varit i topp för honom, även om Rebecka utmanade en stund.

Tror å andra sidan att Elvira bara var ute efter att vinna, snarare än Simon. 🤪
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in