2021-09-09, 16:37
Medlem
När Matilda S säger att hon är besviken över att Armina får mer tid med Simon för att hon inte tycker att de två klickar. Skrattar.
Citera
2021-09-09, 23:27
Medlem
Både Sebastian och Linda håller på och tjatar om sina grekiska rötter...jo, jo, det kan nog bli en hel del "grekiskt" på den bröllopsnatten.
Citera
2021-09-10, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gregers.werle2
Både Sebastian och Linda håller på och tjatar om sina grekiska rötter...jo, jo, det kan nog bli en hel del "grekiskt" på den bröllopsnatten.

Bröllopsnatten? Hå, hå, ja, ja, vilken obotlig romantiker jag ändå är...

Nej, vad jag menar är förstås att det hade varit bra roligt om hon sagt till honom, när hon trott att de var utanför ljud och bild, att "Jag lovar att du får köra grekiskt med mig bara jag får en ros vid nästa ceremoni!"
Citera
2021-09-10, 01:31
Avstängd
Gillar att TV4/Cmore och kanske även fler medier skriver och säger att han Sebastian Martinsson är "hockeyproffs" när han lirade i Södertälje J20 som bäst och mäktade med 2 poäng på 47 matcher innan han slutade med hockeyn. Dom försöker få det till att det var pga skada men det var nog snarare att han inte var tillräckligt bra.
Citera
2021-09-10, 02:38
Medlem
alla ser ut som botox fyllda ankläppar och massa spackel. Knappt någon brunett. Varför finns inga "normala utseende" tjejer med i programmet? Haha knappats där för kärlek, bara där för de får gratis resa, får betalt?! och visa upp sig i tv.
Citera
2021-09-11, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
alla ser ut som botox fyllda ankläppar och massa spackel. Knappt någon brunett. Varför finns inga "normala utseende" tjejer med i programmet? Haha knappats där för kärlek, bara där för de får gratis resa, får betalt?! och visa upp sig i tv.

hästtjejen får du ändå ge va. hon är förmodligen crazy men man vill ju bara gifta sig med henne och leva ett härligt liv tillsammans
Citera
2021-09-11, 15:29
Medlem
NamnlosBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej

Shilera är naturlig , även Armina
Citera
2021-09-11, 15:30
Medlem
NamnlosBarns avatar
Vad tycker ni om tjejerna hittils?

Jag tycker Rebecca har ett speciellt utseende , gillar hennes ögon och hon ser ut att vara en harmonisk tjej.

Shilera har en härlig personlighet ochså.

Tycker Jolin ser rolig ut , tjejen med färgat hår 😹
Citera
2021-09-11, 16:02
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rellebelle
hästtjejen får du ändå ge va. hon är förmodligen crazy men man vill ju bara gifta sig med henne och leva ett härligt liv tillsammans

Hästtjejen (Evelina heter hon va..?) är ju typ den enda som är naturligt vacker. Ser inte ut som att hon har gjort läpparna eller andra ingrepp iallafall, men skenet kanske bedrar. Förstår inte grejen med att förstöra sitt utseende med fillers och operationer. Tragiskt.
Citera
2021-09-11, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hästtjejen (Evelina heter hon va..?) är ju typ den enda som är naturligt vacker. Ser inte ut som att hon har gjort läpparna eller andra ingrepp iallafall, men skenet kanske bedrar. Förstår inte grejen med att förstöra sitt utseende med fillers och operationer. Tragiskt.

jag håller inte med. jag är faktiant imponerad över hur skönhetsingrepp har blivit mycket mer subtilt än tidigare. låt en bitch fixa sitt fejs vafan, vad bryr du dig
Citera
2021-09-11, 17:16
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rellebelle
jag håller inte med. jag är faktiant imponerad över hur skönhetsingrepp har blivit mycket mer subtilt än tidigare. låt en bitch fixa sitt fejs vafan, vad bryr du dig

Ja alla får väl göra som de vill men personligen tycker jag att det ser för jävligt ut. Har aldrig sett någon som ser bättre ut med korvläppar Men är de glada så, shoot.
Citera
2021-09-12, 01:09
Medlem
Modifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Jag har inte sett Ex on the beach så hon Elin måste ha gjort något mer.
Jag känner också så väl igen henne.
Tycker även hon påminner en del om Andrea Bodin.

Inget utöver Eotb vad jag vet, men redan då för 5-år sedan var hon naiv som tusan som man ser i programmet. Hon är känslomässigt skör vilket kommer vara hennes nackdel i Bachelor.

https://youtu.be/ypdY4-GFszo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in